يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 81653
منبع : خبرگزاری فارس

قمی‌ها 4 مدال از کاراته پسران ایران گرفتند

قم نيوز : کاراته‌کاهای مستعد استان قم در دو رده سنی پیکارهای کاراته المپیاد استعدادهای برتر ایران مجموعا موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شدند.
قمی‌ها 4 مدال از کاراته پسران ایران گرفتند
قمی‌ها 4 مدال از کاراته پسران ایران گرفتند
به گزارش قم نیوز بعد از مدال‌آوری ورزشکاران رشته‌های هندبال، جوجیتسو، فوتسال و گلف نوبت به سفیدپوشان ورزش قم یعنی کاراته‌کاها رسید تا از دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران چهار مدال رنگارنگ طلا و برنز به افتخارات و مدال‌های کسب شده ورزش قم بیافزایند.

این در حالی است که پیکارهای کاراته دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رده سنی نوجوانان دختر و پسر به میزبانی هیأت‌ کاراته استان‌های زنجان و آذربایجان‌غربی برگزار شد و در بین قهرمانان کاتا و کومیته انفرادی، قمی‌ها از مسابقات رده نوجوانان دو مدال برنز به دست آوردند.

از مسابقات رده نوجوانان دختر به میزبانی زنجان مدالی نصیب تیم قم نشد ولی از پیکارهای بخش پسران این رده سنی به میزبانی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه متین محمدی‌یکتا از کاتای انفرادی موفق به کسب مدال برنز شد، رشته‌ای که در آن کاتاروهای کرمان و آذرباجیان شرقی مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی را از آن خود کردند.

در پیکارهای بخش انفرادی کومیته که در اوزان منهای 48، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم برگزار شد، در وزن منهای 48 کیلوگرم امیرحسین فرهادی از تیم هیأت‌ کاراته قم به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، وزنی که در آن سهیل بیات از تهران به همراه امیرحسین بدیعی از کرمان قهرمان و نایب‌قهرمان شدند تا قم با دو مدال برنز در رده‌ ششم بخش تیمی نوجوانان قرار بگیرد.

از مسابقات رده نونهالان دومین المپیاد استعدادهای برتر کاراته ایران در بخش دختران نیز قم مدالی نگرفت اما از بخش پسران دو نشان طلا و برنز بخش کومیته کسب کرد، در حالی که رقابت‌های کومیته نونهالان پسر در اوزان منهای 35، 38، 42، 46، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم برگزار شد.

در وزن 38 کیلوگرم مسابقات نونهالان پسر در ارومیه، امیرمحمد رشید از قم با شکست دادن رامین لشگری از قزوین به مدال طلا دست یافت و در وزن منهای 42 کیلوگرم سیدمحمدصدرا فروغی دیگر نماینده کاراته قم بعد از نمایندگان آذربایجان‌غربی و توابع تهران یک نشان برنز دیگر برای تیم قم به ارمغان آورد تا قم در رده نوجوانان با کسب یک طلا و یک برنز در جایگاه چهارم قرار بگیرد، ضمن اینکه قم در مجموع دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با یک نشان طلا و سه مدال برنز در جایگاه ششم المپیاد استعدادهای برتر ایران در سال 98 ایستاد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc1eq4.2bqsp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما