يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 81672
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعامل آموزش و پرورش قم با کبدی در حد حرف و جلسه باقی‌مانده است

قم نيوز : رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: جلسات متعددی جهت ترویج کبدی در مدارس داشتیم اما تنها در حد جلسه بود و هیچ استقبالی از سوی آموزش و پرورش ندیدیم، چراکه بنا بود سالن بدهند و برنامه‌های دیگر که هیچ‌یک عملی نشد.
تعامل آموزش و پرورش قم با کبدی در حد حرف و جلسه باقی‌مانده است
تعامل آموزش و پرورش قم با کبدی در حد حرف و جلسه باقی‌مانده است
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هیئت کبدی استان اظهار داشت: از مدت انتخاب بنده به عنوان مسئول این هیئت در بخش بانوان این رشته ورزشی اقدامات مهمی انجام‌شده و امروز یک پشتوانه قدرتمند برای نسل آینده کبدی قم داریم.

رئیس هیئت کبدی استان قم افزود: با راه‌اندازی پایگاه تخصصی کبدی افراد بسیار زیادی جذب این رشته ورزشی شدند و با تلاش مداوم در مسابقات اخیر برابر تیم‌های صاحب سبک با اختلاف یک امتیاز نتیجه را واگذار کردیم.

وی علت ناکامی کبدی قم در سال‌های گذشته را نبود مربی عنوان کرد و گفت: ضعف ما عدم وجود مربی است که مجبور شدیم دو مربی برای بانوان و آقایان از خارج استان به خدمت بگیریم تا از دانش فنی آن‌ها استفاده کنیم که نتیجه هم گرفته‌ایم.

رشیدی گفت: از عملکرد تیم‌های اعزامی آقایان و بانوان رضایت کافی داریم زیرا یک سال رؤیایی برای ما رقم زدند و نشان دادند کبدی قم نیز حرف‌های زیادی در سطح کشور برای گفتن دارد.

رشیدی درباره تعامل هیئت کبدی با آموزش و پرورش بیان کرد: جلسات متعددی جهت ترویج کبدی در مدارس داشتیم اما تنها در حد جلسه بود و هیچ استقبالی از سوی آموزش و پرورش ندیدیم چراکه بنا بود سالن بدهند و برنامه‌های دیگر که هیچ‌یک عملی نشد.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام آمار بیمه‌شدگان در سال گذشته جمعیت کبدی قم 280 نفر بوده که امکانات و زیرساخت‌های فعلی برای این جمعیت کافی است.

رئیس هیئت کبدی در مورد برنامه‌های این هیئت توضیح داد: با توجه به تقویم مسابقات قصد برگزاری مسابقات در بین تیم‌ها و باشگاه‌های استان را به صورت لیگ رفت و برگشتی داریم که این اقدام قطعاً موجب پویایی کبدی قم می‌شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان کبدی از سنی به بعد از ورزش جدا می‌شوند که این آفت در حال حاضر دامن‌گیر این رشته است، چراکه ورزش هزینه‌های زندگی افراد را تأمین نمی‌کند و اغلب کبدی بازان از قشر ضعیف جامعه هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdx90j.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما