دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81692
منبع : خبرگزاری فارس

هندبالیست قم در راه قهرمانی آسیا

قم نيوز : هندبالیست جوان قم از سوی کادر فنی تیم ملی کشورمان برای حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شد.
هندبالیست قم در راه قهرمانی آسیا
هندبالیست قم در راه قهرمانی آسیا
به گزارش قم نیوز در سال‌های اخیر استعدادها و نخبه‌های زیادی به واسطه کارهای زیربنایی در هندبال قم خود را در سطح اول هندبال کشور مطرح کرده و به اردوی تیم‌های ملی رسانده‌اند، استعدادهایی که به واسطه برخورداری از ظرفیت بالای فنی و تکنیکی در این رشته به مسابقات برون‌مرزی نیز اعزام شده‌اند.

اگر چه هندبال قم بعد از سقوط و فروپاشی تیم لیگ برتری صبا نتوانست در سطح اول رقابت‌های باشگاهی ایران در بخش مردان حضور داشته باشد و حتی تیم لیگ برتری زنان خود یعنی هدف‌پویان جوان را با وجود شایستگی‌های زیاد و برخورداری از چند ملی‌پوش به دلیل بی‌پولی و ضعف توان مالی از دست داد، اما همچنان نخبه‌هایی در سطح ملی معرفی می‌کند.

این رشته ورزشی اکنون یک نماینده در نخستین اردوی آمادگی تیم ‌ملی هندبال پسران جوان ایران دارد، اردویی که با حضور بازیکنان منتخب و نخبه استان‌های مختلف از امروز آغاز شده و ملی‌پوشان زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند تا بهترین‌ها برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا انتخاب شوند.

نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان ایران به مدت چهار روز به میزبانی هیات هندبال استان خوزستان در شهر بهبهان برگزار می‌شود و بازیکنانی از استان‌های اصفهان، بوشهر، مرکزی، تهران، قزوین، قم، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، فارس و لرستان زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

در شرایطی که تهران با پنج نماینده دارای بیشترین ملی‌پوش در این اردو است و مرکزی به همراه بوشهر دیگر استان‌های دارای بیشترین اردونشین هستند، از قم علی کریم‌شاهی در جمع هندبالیست‌های منتخب کادر فنی حضور دارد تا استعدادها و توانایی‌های خود را برای حضور در هفدهمین دوره پیکارهای قهرمانی آسیا به نمایش بگذارد، تیمی که به سرمربیگری  مسعود ظهرابی از تهران، مربیگری مهدی آزاد منجیری از کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرید علی‌مرادی از کرمان و مدیریت فنی مصطفی غلامی از اصفهان راهی رقابت‌های برون‌مرزی می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0vdc.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما