کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

2 تساوی متوالی قمی‌ها در نهایی لیگ برتر

خبرگزاری فارس , 11 شهريور 1398 ساعت 12:30

فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در راه قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور دو بازی متوالی را با تساوی پشت‌سر گذاشتند.


به گزارش قم نیوز استارت دیدارهای مرحله نهایی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های ایران در حالی زده شد که تیم جوانان سوهان محمد سیمای قم در یکی از مراحل مقدماتی میزبان رقبا بود و در مجموع با عبور از این مرحله به جمع 6 تیم برتر رقابت‌ها صعود کرد.

حالا این تیم باید در مرحله نهایی برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال جوانان ایران تا سیزدهم شهریور با حریفان خود رقابت کند، در شرایطی که بازی‌ها در این مرحله به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، در شرایطی که نماینده قم پیش از این با انجام 10 بازی و کسب ۲۰ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله نهایی رسیده است.

شهر ساوه میزبان مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان ایران است و تیم سن‌ایچ از رقبا حاضر در این مرحله پذیرایی می‌کند، در حالی که سوهان محمد سیمای قم باید با سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، انصار شهرکرد، استعدادهای درخشان مشهد و شهرداری ساوه برای کسب مقام قهرمانی به رقابت بپردازد.

فوتسالیست‌‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در نخستین دیدار خود از مرحله نهایی لیگ برتر جوانان ایران به مصاف تیم مدعی گیتی‌پسند اصفهان رفتند و با ارائه یک بازی خود در نهایت به تساوی سه بر سه دست یافتند تا با یک امتیاز آماده مسابقه دوم خود با تیم میزبان یعنی سن‌ایچ ساوه شوند، مسابقه‌ای که در آن با سن‌ایچ هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم سوهان محمد سیمای قم در روز سوم بازی‌ها به مصاف تیم انصار شهرکرد می‌رود و در روز چهارم با دیگر نماینده شهر ساوه یعنی تیم شهرداری دیدار می‌کند، ضمن اینکه بازی بعدی آنها مقابل تیم استعدادهای درخشان مشهد در روز 13 شهریور به انجام می‌رسد تا تکلیف قهرمان این فصل لیگ برتر جوانان ایران مشخص شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81697

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81697/2-تساوی-متوالی-قمی-ها-نهایی-لیگ-برتر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir