سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81727
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در اهواز / شاگردان حسن‌زاده در فکر صدر جدول

قم نيوز : فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم در تلاش برای رسیدن به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته برابر حفاری اهواز صف‌آرایی می‌کنند.
سوهان قم در اهواز / شاگردان حسن‌زاده در فکر صدر جدول
سوهان قم در اهواز / شاگردان حسن‌زاده در فکر صدر جدول
به گزارش قم نیوز یازدهمین هفته از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه پانزدهم شهریور ماه برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که مهمترین بازی برای قمی‌های علاقمند به فوتسال در اهواز برگزار می‌شود.

نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم سوهان محمد سیما این هفته باید راهی اهواز شده و در دیداری فوق‌العاده مهم و سرنوشت‌ساز در میهمانی تیم حفاری اهواز تمام توان خود را برای صدرنشینی احتمالی در جدول رده‌بندی بازی‌های لیگ برتر به کار بگیرد، مسابقه‌ای که از ساعت 18 روز 15 شهریور در خانه حفاری به انجام می‌رسد.

سوهان محمد سیما قم بعد از کنار رفتن سیدمهدی غیاثی به دلیل بیماری، از هفته دهم لیگ برتر محسن حسن‌زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند، در شرایطی که سوهانی‌ها نخستین بازی به سرمربیگری حسن‌زاده را در هفته دهم از تیم هایپرشهر شاهین‌شهر با نتیجه 5 بر 3 بردند.

تیم سوهان محمد سیما قم در حالی برابر تیم حفاری اهواز صف‌آرایی می‌کند که یک بازی معوقه با تیم مس سونگون نایب‌قهرمان فصل 2019 جام باشگاه‌های آسیا دارد و از 9 بازی قبل خود پنج پیروزی، دو تساوی، دو باخت، 24 گل زده، 16 گل خورده، تفاضل گل مثبت هشت و 17 امتیاز در مکان سوم جدول جای دارد.

در حال حاضر تیم سن‌ایچ ساوه با کسب 20 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال ایران است، گیتی‌پسند اصفهان با 19 امتیاز در مکان دوم ایستاده و سوهان محمد سیما قم با 17 امتیاز سوم است، در حالی که تیم‌های فرش‌آراء مشهد با 16 امتیاز، اهورا بهبهان و حفاری اهواز هر کدام با 14 امتیاز در رده‌های چهارم تا ششم این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceff8v.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما