چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : 81786
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت از زبان هنر استفاده شود

قم نيوز : استاندار قم با تأکید بر لزوم استفاده از روش‌های نوین برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت گفت: برای آنکه بتوان ارزش‌های دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی داشت لازم است از روش‌های جدید و نوین به‌ویژه هنر به شکل خلاقانه‌ای استفاده کرد.
استاندار قم: برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت از زبان هنر استفاده شود
استاندار قم: برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت از زبان هنر استفاده شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست عصر امروز در جلسه گرامیداشت سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با تأکید بر حفظ یاد و نام خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انجام این مهم رسالت سنگینی بوده که بر دوش آحاد جامعه و مسئولان است.

استاندار قم با با تأکید بر برگزاری باشکوه کنگره شهدای قم گفت: برگزاری باشکوه آن تنها با تعامل و هماهنگی که باید بین تمام دستگاه‌های اجرایی استان وجود داشته باشد به وجود می‌آید.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات مستمر و پیوسته برای کنگره شهدای قم ابراز کرد: هر دو ماه در میان باید جلسات هماهنگی و ارزیابی برگزاری باشکوه این کنگره برگزار شود.

سرمست با تأکید بر لزوم استفاده از روش‌های نوین برای انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوان ارزش‌های دفاع مقدس را به نحو احسن گرامی داشت لازم است از روش‌های جدید و نوین به‌ویژه هنر به شکل خلاقانه‌ای استفاده کرد.

استاندار قم رویکرد اصلی استان در ارتباط با برگزاری کنگره ملی شهدا را استفاده از زبان هنر عنوان و تصریح کرد: تولید محتوا، جمع‌آوری آثار و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت باید با زبان هنر صورت انجام گیرد.

وی همگان به‌ویژه مسئولان و مدیران را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و تأکید کرد: همه مسئولان موظف‌اند دین خود را به این انسان‌های فداکار به نحو شایسته‌ای ادا کنند.

سرمست سیره عملی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را مورداشاره قرار داد و گفت: در سیره این بزرگواران خبری از طبقات اجتماعی، قومیت‌گرایی و دیگر مصادیق تفاخر جامعه امروزی مشاهده نمی‌شد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: باید از روش‌های نوین تبلیغ به نسل جوان فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت انتقال داده‌شده و عرضه شود، همچنین کنگره شهدای قم باید باشکوه و درخور شأن استان باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmaeo.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما