پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 81815
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس بسیج جامعه زنان کشور:

روزمره‌شدن دغدغه‌های مردم تهدید بزرگی برای جامعه است

قم نيوز : رئیس بسیج جامعه زنان کشور روزمره شدن دغدغه‌های مردم را تهدید بزرگی برای جامعه دانست و تأکید کرد که با تقویت ارتباط دانشمندان و مردم، این دغدغه کاهش می‌یابد.
روزمره‌شدن دغدغه‌های مردم تهدید بزرگی برای جامعه است
روزمره‌شدن دغدغه‌های مردم تهدید بزرگی برای جامعه است
به گزارش قم نیوز مینو اصلانی ظهر پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نانو و زیست فناوری شهید مصائبی از فعالیت‌های نیروهای ارزشی و انقلابی در حوزه تولید علم و محصولات نانو ابراز خرسندی کرد و گفت: حرکت به سمت تجاری‌سازی فناوری‌های مرتبط با علم نانو، یک نیاز راهبردی در همه عرصه‌های زندگی است.

وی بر لزوم توجه به مقوله فرهنگ سازی در کنار تولید علم توسط دانشمندان تأکید کرد و افزود: برای اینکه جهش علمی و تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد نیاز است مردم هم آگاه باشند. هر چقدر شکاف بین مردم و دانشمندان کمتر شود، علم پشتوانه مردمی پیدا می‌کند و سطح دغدغه‌های مردم ارتقا می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور بیان داشت: خطر مهمی که جامعه را تهدید می‌کند این است که دغدغه‌های مردم، روزمره و فردی شده است. هر چقدر ارتباط دانشمندان با مردم بیشتر شود، جامعه از بی‌دغدغه‌بودن یا دغدغه فردی داشتن نجات پیدا می‌کند.

وی افزود: اگر سطح دغدغه‌ها پایین بیاید و شکاف بین مردم و دانشمندان ادامه پیدا کند و نگاه تمدنی از بین برود، جامعه‌ای که قرار است زمینه‌ساز ظهور انسان کامل باشد به یک جامعه خنثی تبدیل می‌شود.

اصلانی ابراز امیدواری کرد که با تقویت ارتباط دانشمندان با بدنه مردم، مدیریت دانش بر عهده نیروهای ارزشی و انقلابی باشد.

در ابتدای این بازدید، خانم کاشانیان مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نانو و زیست فناوری شهید مصائبی گزارشی از تولید محصولات نانو ارائه کرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccp4q4.2bqss8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما