پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 81817
منبع : خبرگزاری مهر
در آستانه عاشورای حسینی(ع) انجام شد؛

استقرار بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در محدوده حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : شهردار منطقه هفت قم از استقرار بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در محدوده حرم مطهر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) خبر داد.
استقرار بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در محدوده حرم حضرت معصومه(س)
استقرار بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در محدوده حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای خدمت‌رسانی به زائرین حرم کریمه اهل بیت (ع) و عزاداران حسینی (ع) در ایام تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: اقدامات اولیه در ایام محرم برای سیاه‌پوشی اطراف حرم مطهر انجام شده و به ویژه برای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز برنامه‌ریزی کامل‌تری صورت گرفته است.

وی با اشاره به تدبیر نصب المان‌های مناسبتی و ریسه مشکی در اطراف حرم مطهر، خاطرنشان کرد: استقرار ۵ منطقه به عنوان ستاد خدمات رسانی و اطلاع‌رسانی در اطراف حرم مطهر برای خدمات دهی به زائرین برنامه‌ریزی شده است.

شهردار منطقه هفت قم با اشاره به استقرار بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در محدوده حرم مطهر حضرت معصومه (س) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی برای توزیع وسایل نظافتی و همچنین کنترل و نظافت مستمر محدوده این ایستگاه‌ها در دستور کار است.

وی آماده سازی محدوده میدان بزرگ امام خمینی (ره) و میدان آستانه برای تردد دسته‌جات عزاداری را مورد توجه قرار داد و افزود: داربست کشی از چهار راه بازار تا حرم مطهر جهت راهنمایی دسته جات عزاداری صورت خواهد گرفت.

متین‌فر افزود: ستادهای خدمات رسانی و اطلاع‌رسانی مناطق در هسته مرکزی شهر در میدان بزرگ امام، پارکینگ شرقی، چهارمردان، تقاطع عماریاسر و آذر، بلوار بهار مستقر خواهند بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefv8v.jh8zzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما