کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتسال قم از قهرمانی بازماند

خبرگزاری فارس , 15 شهريور 1398 ساعت 13:34

فوتسالیست‌های جوان تیم محمد سیمای قم با دو شکست غیر منتظره در بازی‌های پایانی خود از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان ایران از قهرمانی این بازی‌ها محروم شدند.


به گزارش قم نیوز تیم فوتسال جوانان محمد سیمای قم که با عملکرد قابل قبولی از مرحله مقدماتی رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی رسیده بود، با وجود شروع خوب و قابل توجه در این مرحله اما پایانی خوشی در این مسابقات نداشت.

جوانان محمد سیمای قم به عنوان یکی از 6 تیم حاضر در مرحله نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف تیم‌های انصار شهرکرد، شهرداری ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، استعدادهای درخشان مشهد و سن‌ایچ ساوه رفت اما با یک برد، دو تساوی و دو باخت در نهایت جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

فوتسالیست‌های جوان محمد سیمای قم در نخستین گام با تیم مدعی و مطرح گیتی‌پسند اصفهان با دو گل معین میرزاحسینی و یک گل مجتبی بروجردی به تساوی پرگل سه بر سه دست یافتند، سپس با دیگر مدعی قهرمانی و یکی از دو نماینده میزبان یعنی سن‌ایچ ساوه با گل امیرحسین معظمی یک بر یک مساوی کرد.

نماینده قم در بازی با سن ایچ میزبان که روز اول مسابقات در دربی ساوه پنج بر صفر پیروز شده بود، نمایشی خوب و مناسبی داشت و تا دقیقه 32 از حریف پیش بود، ضمن اینکه موقعیت‌های مناسبی برای پیروزی داشت اما یک اشتباه کار را به تساوی کشاند و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید تا نماینده قم در پایان دور دوم در رده چهارم قرار بگیرد.

محمد سیمای قم در بازی سوم به مصاف انصار شهر کرد رفت و این تیم را با نتیجه پرگل چهار بر یک شکست داد، مسابقه‌ای که در آن مرتضى عباس‌آبادى و حسن تاجر هر کدام دو گل زدند تا نماینده قم از دو بازی با پنج امتیاز خود را به مکان دوم جدول رده‌بندی رسانده و مدعی قهرمانی باقی بماند.

قمی‌ها در چهارمین گام از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور به مصاف دیگر نماینده میزبان یعنی شهرداری ساوه رفت، در حالی که محمد سیما تا پایان روز سوم با پنج امتیاز در رده دوم و شهرداری با چهار امتیاز در تعقیب نماینده قم بودند ولی قمی‌ها این بازی را چهار بر سه باختند.

محمدسیمای قم با این نتایج هنوز هم روی کاغذ شانس قهرمانی داشت ولی در بازی آخر مقابل استعدادهای درخشان مشهد پنج بر سه باخت تا استعدادهای درخشان مشهد قهرمان فصل ۹۸ شود و جوانان مستعد فوتسال قم با کسب رتبه پنجم به کار خود در این دوره از مسابقات پایان بدهند.

گفتنی است: این دوره از بازی‌های لیگ برتر فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور از اواخر تیر ماه با شرکت ۱۸ تیم در سه گروه 6 تیمی به صورت رفت و برگشت آغاز شد و در مرحله نهایی 6 تیم برتر مقدماتی به شکل دوره‌ای در ساوه با یکدیگر رقابت کردند و بازی‌ها بعد از انجام 15 مسابقه برای تیم‌ها با قهرمانی نماینده مشهد به پایان رسید.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81823

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81823/فوتسال-قم-قهرمانی-بازماند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir