کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلب 180 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بیمه‌ها

خبرگزاری فارس , 16 شهريور 1398 ساعت 15:55

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این دانشگاه 180 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار است و پیگیری پرداخت معوقات پرسنل دانشگاه را در دستور کار داریم.


به گزارش قم نیوز محمد رضا قدیر پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در سالن همایش‌های این دانشگاه با اشاره به مسؤولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: این مسؤولیت در شرایط کنونی و مشکلات اقتصادی، مسؤولیت خطیری است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستم که در شرایط کنونی از اعتبار خودم برای دانشگاه علوم پزشکی قم هزینه کنم، دکتر ایرانی خواه هر آنچه که توانست برای این دانشگاه انجام داد و از تجربیات او استفاده خواهم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: پزشکان استان باید در کنار انتقاد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم پیشنهاد هم ارائه بدهند، من از سال 1372 به عنوان یک پزشک وارد سیستم درمان در استان شدم.

قدیر بی انگیزگی را از مشکلات بخش سلامت دانست و تصریح کرد: به دنبال افزایش انگیزه و شادابی و طراوت و پرهیز از رخوت و جمود در پرسنل دانشگاه علوم پزشکی قم هستم.

وی با اشاره به مطالبات این دانشگاه گفت: دانشگاه 180 میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار است و پیگیری پرداخت معوقات پرسنل دانشگاه را در دستور کار داریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بحث بهداشت باید مهم ترین سیاست وزارت بهداشت باشد، باید در مدارس روی بحث پیشگیری کار شود و دانش آموزان به مسواک زدن تشویق شوند.

قدیر سیاست دانشگاه علوم پزشکی قم را حمایت از بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: بیمارستان مادر در شهر قم در حال احداث است، همچنین شاهد احداث بیمارستان قلب توسط دفتر آیت‌الله سیستانی در قم هستیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 81843

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81843/طلب-180-میلیارد-تومانی-دانشگاه-علوم-پزشکی-قم-بیمه-ها

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir