قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از میزان اعتباری که تاکنون صرف احداث بیمارستان تامین اجتماعی شده است را ۲۲ میلیارد تومان ذکر کرد.
۲۲ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی
به گزارش قم نیوز، سیدمجتبی موسوی امروز با بیان اینکه عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی پیشرفت ۹۲ درصدی داشته است اظهار داشت: روزهای دوشنبه هر هفته در محل کارگاه، مسوولان برای رفع مشکلات و اتمام هر چه سریع‌تر این بیمارستان جلسه برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پایان مرداد ماه عملیات احداث بیمارستان تامین اجتماعی به اتمام می‌رسد تصریح کرد: تجهیز این بیمارستان چهار ماه به طول خواهد انجامید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی آذرماه سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید اضافه کرد: ۳۵۰ نفر به صورت رسمی جذب این بیمارستان می‌شوند.

موسوی تصریح کرد: افراد برگزیده آزمون گزینش در حال مصاحبه هستند تا جذب بیمارستان تامین اجتماعی شوند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون حدود ۲۲ میلیارد تومان اعتبارات ملی و سازمان تامین اجتماعی صرف احداث این بیمارستان شده است اظهار داشت: بیمارستان تامین اجتماعی از جمله پروژه‌های عظیم بیمارستانی است که با هدف ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و دیگر اقشار در حال احداث است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه بیمارستان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مراکز درمانی پیشرفته و مجهز کشور در آینده خواهد بود خاطر نشان کرد: این بیمارستان با بیش از ۱۰۰ تخت و با همه بخش‌های مورد نیاز نظیر آزمایشگاه، اتاق رادیو‌گرافی، اورژانس، درمانگاه تخصصی، بخش مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل سرپایی، آنژیوگرافی، اتاق جراحی قلب، بخش زایمان، مراقبت‌های مغز و... یکی از مجموعه‌های کامل درمانی است که در زیربنای ۲۲ هزار مترمربع و زمینی به وسعت ۱۴ هکتار در حال احداث است.

موسوی با تاکید بر اینکه با راه‌اندازی بیمارستان تامین اجتماعی قم روزانه شاهد نیاز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده برای تردد به محل این بیمارستان خواهیم بود اضافه کرد: این بیمارستان در کیلومتر چهار جاده قم - اراک احداث شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.cdciw6dyegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما