يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81872
منبع : خبرگزاری فارس

خاکی برای بدمینتون قم برنز گرفت

قم نيوز : بدمینتون‌باز استان قم با ایستادن در جایگاه سوم به نشان برنز پیکارهای رشته بدمینتون دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران دست یافت.
خاکی برای بدمینتون قم برنز گرفت
خاکی برای بدمینتون قم برنز گرفت
به گزارش قم نیوز تیمی که متشکل از 6 بدمینتون‌باز راهی دومین المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در این رشته شده بود، با وجود عملکرد قابل قبول اعضای خود در مراحل مختلف این دوره از پیکارها، در نهایت با کسب یک عنوان سومی و نشان برنز به کار خود پایان داد.

این تیم به مربیگری محسن صادقیان بازیکن و مربی جوان این رشته و ترکیب محمدمعین خاکی، محمدرضا قدسی، متین مطیع، علیرضا وحیدمقدم، امیرعلی موسوی، محمدجواد فراهانی و امیرپرهام اقتداری با حریفان خود به رقابت پرداخت، تیمی که در نهایت با برنز محمدمعین خاکی از این رقابت‌ها بازگشت.

این در حالی است که طبق برنامه‌ریزی فداسیون بدمینتون در این مسابقات تعداد ١٨٧ بدمینتون‌باز از ٣٠ استان کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند و مسابقات در بخش‌های تیمی، یک نفره و دو نفره به انجام رسید که در بخش تیمی کرمانشاه، زنجان، یزد و آذربایجان شرقی اول تا سوم مشترک شدند.

در بخش آزاد یک نفره محمدمعین خاکی از قم عملکرد قابل قبولی داشت و خود را به جمع چهار نفر برتر رساند اما در نهایت علی حیاتی از هیأت‌ بدمینتون‌ کرمانشاه و جواد شیرمحمدی از هیأت‌ زنجان فینال را برگزار کردند و بدمینتون‌باز کرمانشاه قهرمان شد، ضمن اینکه محمدمعین خاکی از قم و نیما شکری از اصفهان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

قم در بخش دوبل این دوره از مسابقات رتبه‌ای کسب نکرد زیرا بدمینتون‌بازان قم از راهیابی به جمع چهار تیم برتر بازماندند و سرانجام تیم دوبل محمدپارسا الوندی و حمید رضا النگ از کرمانشاه قهرمان شد، تیم مهدی حاج‌طالبی و سیدمحمد گلچین از خراسان‌رضوی عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد، ضمن اینکه تیم دوبل محمدامین رمضانیان و مجید سرلک از سمنان به همراه تیم دوبل عادل صورتی و امیرعباس مومنی از کرمان به مقام سوم مشترک قناعت کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf0cdc.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما