يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : 81886
به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی،

ایستگاه فرهنگی واقعیت مجازی با خادمی فعالان رسانه و فضای مجازی در قم برپا می شود

قم نيوز : جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و دانشجویان به همت مرکز قم سازمان فضای مجازی سراج و با همکاری مجموعه فرهنگی دنیای کتاب موکب تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا برپا می کنند.
ایستگاه فرهنگی واقعیت مجازی با خادمی فعالان رسانه و فضای مجازی در قم برپا می‌شود
ایستگاه فرهنگی واقعیت مجازی با خادمی فعالان رسانه و فضای مجازی در قم برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز جمعی از فعالان فضای مجازی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و حمایت مجموعه فرهنگی دنیای کتاب ایستگاه تخصصی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را جنب درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) واقع در ابتدای خیابان 19 دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی برپا می کنند.

خادمی تخصصی این ایستگاه فرهنگی به عهده اصحاب رسانه از دفتر قم خبرگزاری فارس، دفتر قم خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری تابناک قم و اعضای کانون فرهنگی رسانه‌ای پادا است که به صورت خودجوش برای راهنمایی مراجعان این موکب حاضر شده و خادمی فرهنگی این ایستگاه را به عهده دارند.

در این ایستگاه تخصصی نرم افزار واقعیت مجازی سقا به شکل عینک‌های VR و قابل نصب روی تلفن همراه ارائه شده و به مراجعان رزم فرزند برومند امام علی(ع) و یاور امام حسین(ع) در محیطی سه بعدی نشان داده می شود.

در بخش دیگر این ایستگاه نیز با استفاده از فناوری AR و نرم افزار خیمه بهشت اردوگاه جهنم، مراجعان قادر به دریافت اطلاعات درباره تعدادی از اصحاب امام حسین(ع) و تعدادی از دشمنان ایشان خواهند بود.

این موکب با حمایت مادی و معنوی مجموعه فرهنگی دنیای کتاب و سازمان فضای مجازی سراج، مرکز قم جنب درمانگاه صلواتی سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان 19 دی، دبیرستان دین و دانش در تاسوعا و عاشورای حسینی از 9 صبح تا 8 شب برپا است و پذیرای علاقمندان به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده و عزاداران امام حسین(ع) است.

انتهای پیام / 105

 
https://qomnews.ir/vdcaiana.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما