کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زنان قمی در سافت‌بال ایران / فلوربال قم بین 4 تیم برتر المپیاد

خبرگزاری فارس , 20 شهريور 1398 ساعت 8:30

رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم از حضور تیم بانوان قم در دوره جدید پیکارهای سافت‌بال قهرمانی کشور و مقام چهارم قم در فلوربال استعدادهای برتر ایران خبر داد.


به گزارش قم نیوز سعید توکلی اظهار کرد: در کنار بیس‌بال که رشته اختصاصی مردان است، سافت‌بال به عنوان یکی از رشته‌های موفق زیر مجموعه هیأت‌ انجمن‌های ورزشی توسط بانوان توانمند ورزش قم در سطح کشور موفقیت‌های ارزشمندی از مسابقات قهرمانی ایران و لیگ باشگاه‌های این رشته به دست آورده است.

وی با بیان اینکه قم چند دوره میزبان رقابت‌های سافت‌بال کشور بوده و امسال نیز قصد حضور در مسابقات قهرمانی این رشته را دارد، بیان کرد: مسابقات سافت‌بال قهرمانی کشور هفته آینده به میزبانی استان اصفهان و در شهرستان مبارکه برگزار می‌شود و بانوان سافت‌بالیست قم در آن به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: این رقابت‌ها در روزهای 23 تا 27 شهریور در زمین چمن شماره دو مجموعه ورزشی مبارکه به انجام می‌رسد و تیم قم رقبایی از اصفهان، بوشهر، تهران، سیستان و بلوچستان و احتمالا چهارمحال و بختیاری برای کسب مقام‌های برتر این دوره از مسابقات پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های سافت‌بال قهرمانی کشور با هدف شناسایی نفرات برتر و دعوت از بهترین‌ها برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی برگزار می‌شود، در ادامه به حضور موفق تیم قم در فلوربال المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اشاره و بیان کرد: این مسابقات در مجموعه ایثار شهر ساری برگزار شد  و تیم فلوبال هیأت‌ انجمن‌های ورزشی قم بعد از خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و مازندران به مقام سوم دست پیدا کرد.

توکلی اظهار کرد: رشته‌های دارت، سافت‌بال، بیس‌بال، طناب‌کشی، فلوربال، فوتبال رومیز، راگبی، کریکت، سپک‌تاکرا، ورزش‌های هوایی و چند ورزش دیگر زیر مجموعه هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم هستند و در سال‌های اخیر اکثر این رشته‌ها هم در بین تیم‌ها و نفرات برتر کشور حائز رتبه شده‌اند و هم ورزشکار ملی‌پوش از آنها داشته‌ایم که در سطح بین‌المللی مقام‌آور بوده‌اند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 81942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81942/زنان-قمی-سافت-بال-ایران-فلوربال-قم-بین-4-تیم-برتر-المپیاد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir