چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : 81959
منبع : خبرگزاری تسنیم

برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد

قم نيوز : مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم عزاداری دهه دوم محرم با حضور عاشقان و شیفتگان اهل‌بیت(ع) در حرم کریمه اهل بیت(ع)برگزار می‌شود.
برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد
برنامه عزاداری حرم حضرت معصومه(س) در دهه دوم محرم اعلام شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ جواد بهشتی پور اظهار داشت: هم‌زمان با دهه دوم محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه دوم محرم در حرم کریمه اهل‌بیت(ع) افزود:این مراسم از امشب و به مدت ده شب بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) بیان کرد: در این مراسم حجج‌اسلام فرحزاد و ماندگاری سخنرانی می‌کنند و حاج عباس حیدر زاده و حاج مهدی سلحشور به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

بهشتی تصریح کرد: در 4 روز از این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد سخنرانی می‌کند و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری نیز در 6 روز دیگر این مراسم به سخنرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: دهه دوم محرم برنامه‌ها هم‌زمان با طلوع آفتاب آغاز می‌شودکه حجج‌اسلام ظهیری، حائری و خورشیدی به سخنرانی می‌پردازند،همچنین قبل از اذان ظهر نیز حجج‌اسلام شهیدی و منتظرین به سخنرانی می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: پیش از اقامه نماز مغرب نیز حجج‌اسلام فرشاد، اسماعیلی نیا و حیدری کاشانی به سخنرانی می‌پردازند و ناصر آبیار و ریحانی به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb99bw.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما