کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشارکت مطلوب عزاداران در تامین ایمنی شهر در دهه اول محرم

خبرگزاری فارس , 20 شهريور 1398 ساعت 20:45

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بر مشارکت مطلوب عزاداران در تامین ایمنی در دهه اول محرم تاکید و از همکاری هیئات، مساجد و تکایا تقدیر کرد.


به گزارش قم نیوز عباس جعفری با تقدیر از موکب ها، مساجد و هیئات سطح شهر که همکاری را با نیروهای عملیاتی آتش نشانی در خصوص بازدید از محل عزاداری برای رفع مشکلات و مسائل غیر ایمن داشتند اظهار کرد: با این مشارکت مطلوب دهه اول محرم امسال خوشبختانه شاهد هیچ حادثه دلخراش سطح شهر کریمه اهل بیت نبودیم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی جهت برقراری ایمنی عزاداران تا پایان محرم و صفر بصورت مکرر اقدام به بازدید از تکایا و هیات های مذهبی می‌کند افزود: از همه عزاداران درخواست می‌کنیم قبل از برپایی تکایا حتما نسبت به مسائل ایمنی از کارشناسان اتش نشانی مشاوره های لازم را دریافت و اقدامات ایمنی را به صورت کامل رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم همچنین به استقرار بیش از 30 اکیپ خودروهای عملیاتی آتش نشانی و موتوری در سطح شهر در ایام تاسوعا و عاشورا اشاره کرد و گفت: همچنین نیروهای عملیاتی سازمان در شام غریبان به صورت کامل جهت برقراری ایمنی عزاداران فعالیت کردند.

وی اظهار کرد: در تمامی مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه از قبیل میدان سعیدی، مطهری، جانبازان، چهارراه شهدا، تقاطع عمار یاسر و اذر، پل حجتیه، بلوار بهار، پارکینگ شرقی حرم، بیت رهبری، حسینیه شهدا، گلزار شهدا، امامزاده ابراهیم و سید معصوم، هییت فاطمیون، مسجد المصطفی، مسجد مقدس جمکران و... استقرار خودروهای عملیاتی آتش نشانی و اکیپ های موتوری صورت گرفت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 81968

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/81968/مشارکت-مطلوب-عزاداران-تامین-ایمنی-شهر-دهه-اول-محرم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir