پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 81996
منبع : خبرگزاری فارس

بندری‌ها در قم

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم آذرخش بندرعباس صف‌آرایی می‌کند.
بندری‌ها در قم
بندری‌ها در قم
به گزارش قم نیوز بازی‌های فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به واسطه حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت‌های 2020 آسیا و انتخابی جام جهانی در اوج حساسیت جریان دارد و تیم‌ها رقابت نزدیک و جذابی با یکدیگر دارند.

نماینده فوتسال قم که برای دومین دوره متوالی با نام سوهان محمد سیما در لیگ برتر حاضر شده، در 11 هفته سپری شده از مسابقات این فصل 17 امتیاز کسب کرده و با دو مسابقه کمتر نسبت به دیگر تیم‌ها در مکان چهارم جدول رده‌بندی جای گرفت اما فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به صدر جدول دارد.

دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگا‌های ایران در بیست و دومین روز شهریور ماه در حالی برگزار می‌شود که از ساعت 18 جمعه تیم سوهان محمد سیمای قم باید در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به دنبال ششمین پیروزی این فصل برابر نماینده استان هرمزگان قرار بگیرد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران، دو بار با تیم آذرخش بندرعباس دیدار کرده و امتیازات کامل را از این تیم گرفته است و حالا فرصت بسیار خوبی دارد با پیروزی دیگری مقابل این تیم در کمین مدعیان قهرمانی جایگاه خود را در جدول ارتقاء دهد.

نماینده فوتسال قم در دو هفته اخیر بعد از تغییرات کادر فنی، با هدایت محسن حسن‌زاده عملکرد قابل قبولی داشته، به طوری که سوهانی‌ها ابتدا در قم تیم هایپرشهر شاهین‌شهر را بردند و سپس در اهواز مقابل حفاری در آستانه برد قرار گرفتند اما بازی نیمه تمام ماند و یقینا رای این بازی به نفع نماینده قم خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران تا پایان هفته یازدهم، تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 22 امتیاز در صدر ایستاده است، سن‌ایچ ساوه با 20 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد، فرش‌آراء مشهد با 19 امتیاز سوم است و سوهان محمد سیمای قم که دو مسابقه کمتر از سه تیم بالاتر انجام داده با 17 امتیاز چهارمین رده جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceoq4.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما