کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت کشتی قم خبر داد

حضور کشتی‌گیر قمی در مسابقات جهانی قزاقستان

خبرگزاری مهر , 21 شهريور 1398 ساعت 16:11

رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور کشتی گیر قمی در مسابقات جهانی قزاقستان خبر داد.


به گزارش قم نیوز محسن وزیری اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان در راه است و تیم ملی کشتی ایران با حضور یک فرنگی کار جوان قمی در این پیکارها شرکت می‌کند.

وی افزود: علیرضا نجاتی کشتی‌گیر فرنگی کار قمی برای نخستین بار در مسابقات جهانی بزرگسالان جهان شرکت می‌کند و حضور وی در ترکیب تیم ملی موفقیت بزرگی برای کشتی قم محسوب می‌شود و بار دیگر توان کشتی فرنگی قم را به نمایش گذاشته است.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: به طور کلی تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت محمد بنا در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان دست به جوانگرایی زده است و رویکرد بنا در تیم ملی در جهت میدان دادن به چهره‌های جوان به نجاتی کمک کرد تا در حضور بزرگان، ملی پوش شود.

وزیری بیان داشت: نجاتی در سال‌های گذشته در مسابقات کشتی جوانان و نوجوانان جهان صاحب عنوان و مدال بوده است و حضور در تیم ملی بزرگسالان حاصل شایستگی‌های اوست و امید کشتی قم به این است که نجاتی بتواند پس از موفقیت اخیر در کسب مدال طلای شاهرخ میکاییلی در عرصه جهانی، بار دیگر کشتی قم را شیرین کام کند.

وی عنوان کرد: آخرین مدال جهانی علیرضا نجاتی به مسابقات کشتی جوانان جهان برمی‌گردد که علیرضا نجاتی با پیروزی  ۹ بر صفر در دیدار رده بندی وزن ٦٠ کیلوگرم برابر حریف اوکراینی صاحب مدال برنز جوانان جهان شد و پیش از آن در مسابقات جوانان آسیا با شکست برابر حریفی قزاق در فینال، مدال نقره آسیا را کسب کرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 82006

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82006/حضور-کشتی-گیر-قمی-مسابقات-جهانی-قزاقستان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir