?>?> دشمنان با کمک فضای مجازی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند | قم نیوز
شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 82020
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل اوقاف قم:

دشمنان با کمک فضای مجازی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند

قم نيوز : مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم با بیان اینکه دشمنان با استفاده از فضای مجازی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند، بر لزوم تلاش جوانان حزب اللهی در پاسخ به شبهات در این فضا تأکید کرد.
دشمنان با کمک فضای مجازی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند
دشمنان با کمک فضای مجازی به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ عباس اسکندری در تجمع رهروان زینبی که در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد، گفت: دشمنان از دیرباز با جنگ سخت و جنگ تبلیغی علیه آل الله به دنبال خاموش کردن صدای حق بوده اند.

وی افزود: این جنگ، از صدر اسلام تا امروز در برخورد با نظام اسلامی ادامه یافته است؛ از دیرباز این سوال مطرح بوده است که چرا علی رغم جلال و عظمت خاندان اهل‌بیت(ع) این گونه همیشه غریب بوده و با غربت به شهادت می رسیدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قم تصریح کرد: در این راستا مهمترین ابزارهای دشمنان تبلیغات وسیع علیه اهل بیت(ع) بود؛ آنها تلاس کردند که با تبلیغات خود صاحبان وحی را به حاشیه برانند؛ آنها سعی کردند که همه ارکان جامعه آمادگی محو کامل اهل‌بیت(ع) را داشته باشند.

وی یادآورشد: ثمره تبلیغی آنان سبب جبهه‌گیری‌های فراوانی در برابر اهل‌بیت(ع) شد؛ در این میان و پس از ماجرای عاشورا حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) سعی فراوانی در پاکسازی این تبلیغات کردند.

حجت‌الاسلام‌ اسکندری با اشاره به تلاش دشمنان برای پاکسازی همه آثار قیام کربلا تصریح کرد: قطعا اگر خطبه‌های تاریخی این بزرگواران نبود بنگاه تبلیغی دشمنان اثری از این قیام باقی نمی‌گذاشتند؛ امروز نیز دشمنان با استفاده از شبکه‌های مجازی و با ابزارهایی که در دست دارند به دنبال از بین بردن اعتقادات مردم هستند.


حجاب یکی از ارکان و مبنای نظام اسلامی است

وی با ذکر این مطلب که دشمنان به دنبال کوبیدن ستون خیمه اسلام و انقلاب اسلامی هستند، اظهارکرد: در این زمینه نیز به دنبال تخریب جایگاه حوزه و روحانیت هستند؛ در این مسیر حتی به جایگاه کارشناسان دینی نیز حمله کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم مسئله حجاب را به عنوان یکی از ارکان و مبنای نظام اسلامی و زیربنای جامعه اسلامی دانست و گفت: معاندان اسلام  نظام الهی به شدت روی مسئله حجاب یورش تبلیغی برده اند و سعی می‌کنند که زندگی غربی را جایگزین زندگی مؤمنانه کنند.

وی یادآورشد: دشمنان به دنبال تغییر سبک زندگی قرآنی و اهل‌بیتی مردم به سمت زندگی غربی هستند؛ از دیگر اموری که دشمنان به آن حمله کرده اند، رکن رکین نماز است؛ نماز می تواند حجاب مردان و زنان جامعه ما را حفظ کند.


باید به ترویج نماز بپردازیم

حجت الاسلام اسکندری یادآورشد: اگر به دنبال جلوگیری از فساد در جامعه هستیم باید به ترویج نماز بپردازیم؛ یک نماز خوان واقعی هیچ وقت به دنبال چنگ انداختن به بیت المال نیست؛ در این زمینه بانوان انقلابی باید به نماز فرزندانشان اهمیت دهند.

وی گفت: مروجان بی حجابی و فساد و فحشا، اهل نماز هم نیستند و به این دلیل که اهل نماز و مسجد نیستند، اهل فساد و رواج فحشا هستند؛ البته در این مسیر، فضای مجازی نیز نقشی بسیار مهم داشته است؛ امروزه تمام وسائل تبلیغی دشمنان در دست‌های بچه‌های ما است که نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با ذکر این مطلب که جوانان حزب‌اللهی، دلسوزان انقلاب اسلامی و معتقدین به مکتب اهل‌بیت(ع) باید در این شرایط به میدان آیند، تصریح کرد: در این شرایط، جوانان ما باید بخشی از امکانات و وقت خود را برای پاسخگویی به شبهات فضای مجازی صرف کنند؛ همه در این شرایط وظیفه‌داریم و باید تلاش کنیم که در جنگ تبلیغاتی دشمنان بتوانیم فرزندان خود را از این گرفتاری نجات دهیم.

وی اظهارکرد: دستگاه‌های مختلفی در زمینه فضای مجازی مشغول فعالیت بوده که جای تقدیر است ولی این تلاش‌ها کافی نیست؛ همه باید لشکر تبلیغی اسلام و اهل‌بیت(ع) باشیم و برای این فضا برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcbggbw.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما