شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : 82042
منبع : خبرگزاری تسنیم

12 پروژه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم اجرا می‌شود

قم نيوز : شهردار قم با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد ریال شهرداری قم توانسته است جذب سرمایه‌گذاری در شهر داشته باشد گفت: این مبلغ برای ۲۰ پروژه جذب‌ شده که ۱۲ پروژه آن مربوط به بلوار پیامبر اعظم(ص) است.
۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم اجرا می‌شود
۱۲ پروژه سرمایه‌گذاری در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاران برای پیشبرد اهداف در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به رکود موجود جذب سرمایه‌گذاران برای پیشبرد طرح‌های شهری امری اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه 12 هزار میلیارد ریال شهرداری قم توانسته است جذب سرمایه‌گذاری در شهر داشته باشد، ابراز کرد: این مبلغ برای 20 پروژه جذب‌شده است که 12 پروژه آن مربوط به بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

شهردار قم با تأکید بر ظرفیت بالای بلوار پیامبر اعظم(ص) برای سرمایه‌گذاری تصریح کرد: این بلوار با طول هفت کیلومتر دو قطب مهم مذهبی قم یعنی حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران را به یکدیگر متصل کرده است که می‌توان از ظرفیت بدنه این بلوار برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در بلوار پیامبر اعظم(ص) یادآور شد: شهرداری تسهیلات خوبی برای سرمایه‌گذاران در بلوار پیامبر اعظم(ص) در نظر گرفته است که سرمایه‌گذاران بعد از ارائه طرح و تصویب آن می‌توانند از آورده زمین شهرداری برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

سقائیان نژاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان قم را فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری دانست و افزود: این همایش آبان‌ماه برگزار می‌شود که با توجه به پایداری بازار ارز و افزایش رغبت سرمایه‌گذاران، می‌توان از این ظرفیت برای جذب سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

وی آخرین وضعیت ساماندهی میدان مطهری را مورد توجه قرار داد و گفت: توافقات خوبی با آستانه مقدسه برای ساماندهی این میدان انجام‌شده است و در حال توافق با غرفه داران تره‌بار در این میدان برای جابه‌جایی هستیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0xdc.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما