شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : 82047
منبع : خبرگزاری فارس

2 مدال دوچرخه‌سوار قم از المپیاد استعدادهای برتر ایران

قم نيوز : رکاب‌زن تیم هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم با درخشش در رشته کوهستان موفق به کسب دو مدال از مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران شد.
2 مدال دوچرخه‌سوار قم از المپیاد استعدادهای برتر ایران
2 مدال دوچرخه‌سوار قم از المپیاد استعدادهای برتر ایران
به گزارش قم نیوز یکی از اعزام‌های ورزش قم به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران در رشته دوچرخه‌سواری صورت گرفت، ورزشی که زیر مجموعه آن رشته‌های کورسی و کوهستان هستند و هر یک از این رشته‌ها به مواد مختلف تقسیم می‌شوند و دوچرخه‌سواری را به یکی از رشته‌های پرمدال‌ تبدیل کرده‌اند.

مسابقات رشته دوچرخه‌سواری دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در بخش پسران به میزبانی هیأت‌ آذربایجان شرقی به انجام رسید و 130 رکاب‌زن به نمایندگی از 31 استان در این مسابقات با یکدیگر پیکار کردند و یکی از رکاب‌زنان قم در این رقابت‌ها موفق به کسب دو مدال طلا و نقره شد.

در این رقابت‌ها که با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری حساسیت بالایی پیدا کرده بود و شخص اول دوچرخه‌سواری ایران به دقت عملکرد استعدادهای برتر استان‌های حاضر در این مسابقات را زیر نظر داشت، اصفهان در جایگاه نخست قرار گرفت و تیم‌های آذربایجان‌شرقی و کرمان دوم و سوم شدند.

مهمترین دستاورد برای دوچرخه‌سواری قم با درخشش حمید خوش‌آبی رکاب‌زن توانمند رشته کوهستان رقم خورد، دوچرخه‌سواری که در ماده کوهستان به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت و در ادامه موفقیت‌های خود در این دوره از پیکارها نشان نقره رشته 200 متر را نیز کسب کرد.

قم نماینده‌ دیگری به نام محمد حاجیانی را هم در این دوره از مسابقات دوچرخه‌سواری المپیاد استعدادهای برتر ایران داشت و این رکاب‌زن در رشته 200 متر با زمان 19 ثانیه و 8 صدم ثانیه بعد از نمایندگان مازندران، کرمان، یزد، اصفهان، گلستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان در جایگاه نهم ایستاد.

همچنین در رشته 2 هزار متر محمد حاجیانی با زمان سه دقیقه، 43 ثانیه و 74 صدم ثانیه بین 31 شرکت کننده در جایگاه 24 قرار گرفت، ضمن اینکه در رشته کوهستان با زمان دو دقیقه، چهار ثانیه و 63 صدم ثانیه در رده 29 ایستاد و بدین‌ترتیب قم تنها با دو مدال حمید خوش‌آبی از این رقابت‌ها بازگشت که دستاورد بسیار ارزنده‌ای برای این هیأت‌ بدون رئیس به نظر می‌رسد، هیاتی که نزدیک به هفت ماه است به شکل سرپرستی اداره می‌شود.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdca0wna.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما