کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر همایش کتاب سال حوزه خبر داد؛

ارسال 932 اثر به دبیرخانه بیست‌ویکمین همایش کتاب سال حوزه

خبرگزاری حوزه نیوز , 23 شهريور 1398 ساعت 21:12

حجت‌الاسلام مقیمی حاجی، دبیر همایش کتاب سال حوزه گفت: در سال جاری، 932 اثر به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال شده است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مقیمی حاجی گفت: 717 عنوان کتاب و 215 عنوان پایان‌نامه سطح4(دکتری) حوزویان، مجموع آثار رسیده به بیست‌و یکمین همایش کتاب سال حوزه را تشکیل می‌دهد که در گروه‌های بیست‌گانه داوری، مورد ارزیابی اجمالی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به فراوانی آثار رسیده در گروه‌های علمی همایش ابراز داشت: بیشترین تعداد آثار رسیده در گروه علمی کلام با 151 اثر و کمترین تعداد آثار رسیده در گروه علمی مدیریت با 6 اثر بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقیمی حاجی  درباره آثار رسیده در محورهای ویژه همایش نیز گفت: از مجموع آثار رسیده، قریب به یک‌صد اثر در محورهای ویژه «سبک زندگی اسلامی» و «علوم انسانی اسلامی» واصل شده است.

دبیر همایش کتاب سال حوزه یادآور شد: کتاب‌های رسیده، برای اولین بار در سال 1397 منتشر شده و پایان‌نامه‌های سطح4(دکتری) رسیده نیز در سال 1397 دفاع شده است.

گفتنی است: معاونت پژوهش حوزه های علمیه، از سال 1378، همه ساله «همایش کتاب سال حوزه» را برگزار می‌کند و آثار مکتوبی که از سوی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه برادران و خواهران در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق و ترجمه شده باشند، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 82051

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82051/ارسال-932-اثر-دبیرخانه-بیست-ویکمین-همایش-کتاب-سال-حوزه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir