کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ استان

خبرگزاری فارس , 24 شهريور 1398 ساعت 10:00

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط دولت با دانشگاه‌های استان گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای توسعه‌ی استان قم بایستی با جدیت پیگیری شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم، طی سخنانی اظهار کرد: اعتقاد عمیقی به استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای تصمیم سازی داریم.

استاندار قم با بیان اینکه همه‌ زیرمجموعه‌ها بایستی نقش خود را در راستای توسعه ایفا کنند افزود: استانداری نقش هماهنگ کننده را در این راستا ایفا می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها برای پر کردن خلأ رابطه بین دولت و مراکز علمی و برقراری ارتباط سیستماتیک افزود: برنامه‌ حضور در جمع دانشگاهیان استان بایستی به صورت هدفمند، به تقویت این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های مراکز علمی در راستای حل مشکلات اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی منتهی شود.

استاندار قم همچنین هدایت پایان نامه‌های تحصیلی به سمت نیازهای استان قم را یکی از اولویت‌های مدیریت استان دانست و گفت: برقراری ارتباط با واحدهای صنعتی، بنیاد نخبگان، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و معاونت علمی رئیس جمهوری از جمله کارهای اولویت دار استان قم در حوزه‌ی مراکز آموزش عالی است.

وی گفت: در زمینه آسیب‌های اجتماعی بایستی راهکار عملی برای پیشگیری از وقوع آن در نظر گرفته شود.

مقام عالی دولت در استان قم همچنین بیان داشت: به لحاظ نشر و تعداد کتابخانه‌های غنی در وضعیت خوبی قرار داریم  و باید از ظرفیت‌های کتابخانه ای مراکز مختلف به صورت مشترک استفاده شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82058

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82058/بهره-گیری-ظرفیت-دانشگاه-ها-توسعه-استان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir