کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای خطوط لرزاننده در هشت نقطه بزرگراه آیت‌الله بروجردی

خبرگزاری فارس , 24 شهريور 1398 ساعت 11:30

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای خطوط لرزاننده (اکستروژن) در هشت نقطه بزرگراه آیت‌الله بروجردی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال خبر داد.


به گزارش قم نیوز علی نیک با اشاره به اهمیت اجرای خطوط لرزاننده (اکستروژن) در بزرگراه آیت‌الله بروجردی به‌منظور ایمن‌سازی و کاهش سوانح و حوادث خودروها، اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک به‌ منظور جلوگیری از تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز این خطوط در این بزرگراه اجرا گردید.

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه مدت‌زمان اجرای این خطوط لرزاننده در بزرگراه آیت‌الله بروجردی را سه روز اعلام کرد و افزود: این خطوط ظرف مدت سه روز و در هشت نقطه از این بزرگراه به مساحت حدود ۱۱۰۰ مترمربع ایجاد شده است.

نیک ادامه داد: این خطوط برابر نظر کارشناسان معاونت حمل‌ و نقل و پلیس راهور قبل از پیچ‌های خطرناک و در شیب‌های تند جهت هشدار دادن به رانندگان با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال به انجام رسیده است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ جان شهروندان و کاهش تصادفات در سطح شهر، تصریح کرد: سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم تمام تلاش خود را برای هرگونه عملیات اجرایی ایمن‌سازی مسیرها به‌منظور حفظ جان شهروندان و کاهش تصادفات انجام می‌دهد و تلاش خود را جهت جلوگیری از ایجاد صدمات جانی و مالی به شهروندان به کار خواهد بست.

سرپرست سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم حفظ جان مردم و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی را اولویت سازمان ترافیک شهرداری قم دانست و افزود: سازمان با توجه به امکانات موجود تمام تلاش خود را برای جلوگیری از سوانح و تصادفات در سطح شهر به کار خواهد گرفت تا منجر به افزایش ایمنی شهروندان شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82061

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82061/اجرای-خطوط-لرزاننده-هشت-نقطه-بزرگراه-آیت-الله-بروجردی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir