کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور استاندار قم به مدیران؛ پاسخگوی مردم باشید

خبرگزاری تسنیم , 24 شهريور 1398 ساعت 15:58

استاندار قم با اشاره به اهمیت پاسخگویی مدیران به مردم گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌هایی برای ملاقات مردمی بدون وقت قبلی داشته باشند و باید از وضعیت پاسخگویی مدیران اجرایی گزارشی را به استانداری ارائه دهند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان که در سالن معصومیه فرمانداری برگزار شد، با اشاره به پیش روی بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی می‌داریم.

استاندار قم ایام محرم را مناسبت بسیار مهمی عنوان کرد و گفت: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی در احیای امربه‌معروف و نهی از منکر به‌ویژه ترویج عفاف و حجاب در جامعه همت مضاعف داشته باشند.

وی ادامه داد: در قالب صیانت از حقوق شهروندی و ترویج عفاف و حجاب برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و دستگاه‌هایی که کم‌کاری کرده‌اند باید پیگیری و با آن‌ها برخورد شود.

سرمست بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌هایی برای ملاقات مردمی بدون وقت قبلی داشته باشند، همچنین مسئولان مربوطه باید از وضعیت پاسخگویی مدیران اجرایی گزارشی را به استانداری ارائه دهند.

استاندار قم مطرح کرد:باید در استان قم بتوانیم بر اساس معیار و برنامه به این نائل شویم که میز خدمت و پنجره واحد برای مردم قرار دهیم و خدمت‌گزار خوبی برای آن‌ها باشیم.

سرمست سیاست کلان داخلی و خارجی را مورداشاره قرار داد و گفت: دغدغه‌های مراجع و روحانیت معزز و پیگیری‌های آن‌ها می‌تواند در جهت توسعه و پیشرفت استان کمک‌کننده باشد.

وی تعامل خوب با شورای تأمین استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: اگر ازنظر برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کمترین لغزشی داشته باشیم آسیب‌های زیادی به استان وارد خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و توطئه افکنی دشمنان انقلاب در این زمینه یادآور شد: حساسیت‌های زیادی در این رابطه در مورد شهر مقدس قم وجود دارد؛ امیدواریم در کمال صحت و سلامت انتخاباتی را رقم بزنیم که آبروی نظام بوده و درنهایت امنیت، صحت و سلامت همراه باشد.

سرمست با تأکید بر در نظر گرفتن برخی ملاحظات در انتخابات پیش رو گفت: از هیچ مقام و مرجعی پسندیده و پذیرفتنی نیست که حاشیه‌ای برای انتخابات ایجاد کند، برخی بحث‌ها باید به بعد انتخابات موکول شود، و در این شرایط نمی‌توان آن را دنبال کرد و در سیاست دولت و حتی مجلس هم قطعاً نیست.

استاندار قم با تأکید بر اینکه تعطیل شدن حتی یک کارخانه و بیکار شدن یک کارگر برای ما پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: باید این واحدها را به چرخه تولید برگرداند، تمام دستاورد استان در مردمی بودن آن است و ما با هیچ‌کسی تعارف نداشته و مطالبه گر هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه باید همه یک‌صدا بوده و همراه هم هستیم و در این صورت است که دشمنان ملت و نظام در برابر ما تسلیم خواهند شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82072

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82072/دستور-استاندار-قم-مدیران-پاسخگوی-مردم-باشید

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir