کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری فارس , 24 شهريور 1398 ساعت 16:47

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: نمایشگاه یاد یاران در روز 31 شهریورماه با حضور آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی لقمان پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم در تالار معصومیه فرمانداری با اشاره به ساختار ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم اظهار کرد: این ستاد به ریاست استاندار قم است و کمیته‌های مختلفی دارد.

وی ادامه داد: شعار هفته دفاع مقدس پیروزی است و هر روز از این هفته عناوینی دارد، در ساعت 8:30 صبح روز 31 شهریور با حضور استاندار قم و نماینده ولی فقیه در استان، رژه نیروهای مسلح در قم برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: نمایشگاه یاد یاران در روز 31 شهریورماه با حضور آیت‌الله نوری همدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود، در نمایشگاه بحث رونق تولید مورد توجه قرار گرفته است.

لقمان پور تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان را جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: به مناسبت این هفته یکی از سرداران سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهر قم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و مدیران استان در این همایش شرکت خواهند کرد، استان قم بیش از 6 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 82082

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82082/افتتاح-نمایشگاه-یاد-یاران-حضور-آیت-الله-نوری-همدانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir