کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتحال 1 میلیارد تومانی در قم / سرنوشت یک کلان‌پروژه فرهنگی در ابهام

پايگاه اطلاع رسانی قم نیوز , 25 شهريور 1398 ساعت 19:53

در قم یک انتحال کلان صورت گرفته است و ۱ میلیارد تومان اعتبار برای آن از سوی یکی از دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شده است که ۲۰۰ میلیون تومان آن تاکنون پرداخت شده است.


به گزارش قم نیوز یکی از پروژه‌های فرهنگی مهم قم که توسط گروهی از پژوهشگران و متخصصان طرح‌ریزی شده است، در مرحله اجرا توسط یک مجری غیر متخصص به دستگاه اجرایی تامین کننده هزینه پروژه پیشنهاد شده است و این مجری غیر متخصص بدون اطلاع نویسندگان طرح این پروژه کلان، موفق به عقد قراردادی با مبلغ حدودی ۱ میلیارد تومان شده است.

در ادامه این روند ناصحیح، این مجری غیر متخصص مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را بدون اطلاع پژوهشگران و نویسندگان طرح به عنوان قسط اول قرارداد دریافت کرده است.

اگر چه صرف این روند و انتحال ایده صحیح نیست اما اصل مشکل از آنجایی آغاز می شود که این کلان پروژه فرهنگی برای رسیدن به نتیجه صحیح و مطلوب باید حتما توسط پژوهشگران و مجریان متخصص این امر اجرا شود و الا این انتحال به منزله انتحار برای مباشر و ناظر پروژه که مدیر یکی از ادارات قم است، خواهد بود.

قم نیوز ضمن تقبیح این انتحال، مجری و ناظر را به تقوای الهی و سپردن پروژه به نویسندگان و پژوهشگران طراح این کلان پروژه فرهنگی دعوت می‌کند. در صورت عدم توجه به این توصیه قم نیوز، از باب امر به معروف و نهی از منکر اطلاعات کامل این کلان پروژه و نام مجری و دستگاه ناظر و جزییات این انتحال منتشر خواهد شد تا افکار عمومی و دستگاه‌های نظارتی وظیفه خود را انجام دهند.

انتهای پیام / 105


کد مطلب: 82115

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82115/انتحال-1-میلیارد-تومانی-قم-سرنوشت-یک-کلان-پروژه-فرهنگی-ابهام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir