پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : 82150
منبع : خبرگزاری فارس

تسریع در گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل

قم نيوز : معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: جمعیت روستای امامزاده اسماعیل اکنون چند برابر جمعیت سرشماری شده در سال 1395 است و به همین دلیل باید گازرسانی به روستای صورت بگیرد.
تسریع در گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل
تسریع در گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل
به گزارش قم نیوز محسن بهشتی در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به طرح احداث کارگاه مبلمان در منطقه محمود آباد اظهار کرد: احداث چنین کارگاهی در آن منطقه موجب ایجاد اشتغال برای مردم منطقه خواهد شد.

وی ادامه داد: روستای امامزاده اسماعیل در منطقه کهک از مناطق گردشگری استان قرار دارد که دارای جمعیت شناور است، جمعیت این روستا اکنون چند برابر جمعیت سرشماری شده در سال 1395 است و به همین دلیل باید گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: روستای امامزاده اسماعیل یکی از مراکز تولید و گردشگری است و انشعابات واگذاری شده آب و برق در این روستا نشان از حضور جمعیت زیاد در روستا دارد، به همین دلیل باید طرح گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل با توجه به این مساله تصویب شود.

مرتضی حیدری فرماندار قم در ادامه این جلسه گفت: جمعیت روستای امامزاده اسماعیل در سال 1395 حدود 20 خانوار سرشماری شده بود، اما اکنون به دلیل مهاجرت معکوس جمعیت روستا به بیش از 100 خانوار افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل ضروری است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcfxydc.w6d0tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما