کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در گروه‌های کاری استان قم

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1398 ساعت 10:02

استاندار قم گفت: گروه‌های کاری در استان قم می‌توانند به صورت موضوعی یا دستگاهی زیرمجموعه کارگروه‌های استانی تشکیل شوند و باید ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در این گروه‌های کاری مورد استفاده قرار بگیرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به جمعیت شهرنشین استان قم اظهار کرد: 95 درصد جمعیت استان در مناطق شهری زندگی می‌کنند و به همین دلیل توجه به مساله عمران شهری در استان قم اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم چهار کارگروه دارد که کارگروه زیربنایی یکی از این کارگروه‌ها است، در این کارگروه چندین کارگروه از جمله توسعه روستایی، محیط زیست و آمایش سرزمینی ادغام شدند.

استاندار قم افزود: باید مسائل پیش از طرح در کارگروه زیربنایی، مورد بررسی قرار بگیرند و مباحث طرح شده در کارگروه دارای پایه و اساسی کارشناسی باشند.

سرمست با اشاره به گروه‌های کاری زیرمجموعه کارگروه زیربنایی استان قم اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم که سه گروه کاری با عناوین امور زیربنایی و شهری، توسعه روستایی و عشایری و آمایش سرزمینی و محیط زیست زیر مجموعه کارگروه زیربنایی استان تشکیل شوند.

وی ادامه داد: گروه‌های کاری در استان قم می‌توانند به صورت موضوعی یا دستگاهی زیرمجموعه کارگروه‌های استانی تشکیل شوند و باید ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در این گروه‌های کاری مورد استفاده قرار بگیرد.

استاندار قم خاطرنشان کرد: نمایندگان دو تشکل مردم نهاد باید عضو کارگروه زیربنایی استان باشند، همچنین باید دو صاحب نظر که حداقل یک نفر از آن‌ها از بانوان باشد، به عضویت این کارگروه دربیایند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82151

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82151/استفاده-ظرفیت-تشکل-های-مردم-نهاد-گروه-های-کاری-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir