کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفنگ‌دار قم در مرحله نهایی قهرمانی مردان/ غیبت غرباقی در اردوی ملی

خبرگزاری فارس , 28 شهريور 1398 ساعت 12:13

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم از دعوت چهره شاخص تفنگ قم برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های آزاد قهرمانی مردان کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: هادی غرباقی به نمایندگی از تیراندازان قم به مرحله نهایی مسابقات آزاد تیراندازی تفنگ و تپانچه کشور دعوت شده و از پنجشنبه هفته جاری به مدت دو روز با نفرات صعود کننده از چهار مرحله قبل این دوره در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی در رشته تفنگ بادی به رقابت می‌پردازد.

وی در ادامه راجع به اردوی تمرینی تیم ملی تیراندازی و دلیل عدم حضور نماینده‌ای از قم در این اردو بیان کرد: این اردو با حضور 31 تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می‌شود و نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی تا هشتم مهر ماه تمرینات خود را در مجموعه آزادی برگزار می‌کنند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم افزود: این مرحله از اردوهای تمرینی تیم ملی تیراندازی به منظور حضور موفق در رقابت‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و نفرات دعوت شده برای مسابقات قهرمانی آسیا مد نظر هستند و کسانی در اردو حضور دارند که توانایی حضور در رشته خفیف را هم دارند، در واقع می‌توان گفت ورزشکار اعزامی باید شرایط حضور در دو مسابقه را داشته باشد اما هادی غرباقی به خاطر اینکه ما امکانات خفیف را نداریم خیلی در این زمینه کار نکرده است.

وی تصریح کرد: هادی غرباقی امید اول ما برای همراهی تیم ملی در میادین برون‌مرزی است اما این تیرانداز به دلیل اینکه لباس‌های تیراندازی‌اش کهنه شده باید قبل از حضور در اردو لباس‌های خود را عوض کند و لباس بهتری بخرد که متاسفانه به دلیل نداشتن پول کافی این توانایی را نداشت.

متقیان‌نژاد یاد آور شد: غرباقی زمانی که همراه با تیم ملی دانشجویان به رقابت‌های جهانی در ایتالیا هم رفت، به او گفته بودند که باید سلاح خود را تعویض کرده و سلاح بهتری بخرد و تجهیزات خود را به روز کند، حالا باید هم لباس بخرد و هم تفنگ خود را عوض کند که لباس نزدیک به 15 میلیون تومان است و همه ملی‌پوشان این کار را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82154

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82154/تفنگ-دار-قم-مرحله-نهایی-قهرمانی-مردان-غیبت-غرباقی-اردوی-ملی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir