کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله مکارم شیرازی:

فعالیت کمیته امداد موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری مهر , 28 شهريور 1398 ساعت 9:43

یکی از مراجع تقلید شیعیان کمیته امداد را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فعالیت‌های این نهاد موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تأکید بر ضرورت خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در زمینه‌های مختلف، افزود: فعالیت کمیته امداد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت تلاش مسئولان کمیته امداد برای ایجاد نوآوری در فعالیت‌ها تصریح کرد: کمیته امداد باید با طرح های ابتکاری افتخارات جدید کسب و در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه اقدامات کمیته امداد موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، افزود: اقدامات کمیته امداد بسیار است که بخشی مربوط به کمک‌های نقدی و بخشی نیز مربوط به کمک‌های غیرنقدی به خانواده‌های کم بضاعت و محروم است.

ضرورت توجه کمیته امداد به اقدامات فرهنگی

وی کمیته امداد را از افتخارات جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: کمیته امداد با تدبیر و ابتکار امام خمینی(ره) بنیان نهاده شده و منشأ خیر و برکات بسیاری است.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به ضرورت توجه کمیته امداد به اقدامات فرهنگی، تصریح کرد: گاهی اقدامات فرهنگی کمیته امداد از اقدامات نقدی مهم‌تر است.

وی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید تلاش کند تا افراد تحت پوشش خودکفا شوند و از پوشش این نهاد خارج شوند.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه کمک‌های مردمی باید در محل درست هزینه شود، افزود: کمیته امداد باید برای سطوح مختلف شامل کودکان، دانش‌آموزان، دانشجویان و بزرگسالان برنامه‌های فرهنگی متناسب داشته باشد.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82157

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82157/فعالیت-کمیته-امداد-موجب-کاهش-آسیب-های-اجتماعی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir