جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۱۱
کد مطلب : 82170
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: نظارت نباید منجر به دخالت در کارهای دستگاه‌های اجرایی شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: تمام دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های استان باید در جلسات کارشناسی مطرح، و در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.
استاندار قم: نظارت نباید منجر به دخالت در کارهای دستگاه‌های اجرایی شود
استاندار قم: نظارت نباید منجر به دخالت در کارهای دستگاه‌های اجرایی شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پروژه‌های استانی اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها باید اولویت‌بندی شوند تا پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری دارند در اولویت قرار داده و یا آن‌هایی که اولویت‌دارند را در درجه اهمیت قرار دهیم.

استاندار قم گفت: در طول سال در هر جلسه، باید دو دستگاه اجرایی گزارش‌های خود را به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بیاورند تا طرح‌هایشان به تصویب برسد  و بحث‌های کارشناسی باید قبل از این جلسات انجام گیرد.

وی با تأکید بر اولویت‌بندی پروژه‌ها افزود: تمام دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های استان باید در جلسات کارشناسی مطرح، و در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان پیگیری پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.

سرمست در ادامه تأکید کرد: اینکه تک‌تک دستگاه‌های اجرایی  ملزم به رفتن به جلسات کارگروه‌های نمایندگان مجلس باشند و در این کارگروه‌ها پاسخگو باشند در قانون نیامده است و دستگاه‌های اجرایی فقط باید در شورای برنامه‌ریزی پاسخگو باشند.

استاندار قم با بیان اینکه از نظارت نمایندگان مجلس بر دستگاه‌های اجرایی استقبال می‌کنیم، خاطرنشان کرد: شیوه نظارت نباید دخالت در کار دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با تأکید بر احساس مسئولیت مسئولان نسبت به سرنوشت استان گفت: قطعاً باید از انتقادات و نظرات کارشناسی استقبال کرد؛ همچنین ارزیابی‌ها و نظارت‌ها هرچند قابل‌تحسین و تقدیر است اما ارائه برخی گزارشات ازنظر آمار و ارقام مستند نیستند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchvzn6.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما