کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آماده‌باش کامل اورژانس 115 قم در روزهای پایانی تعطیلات

خبرگزاری فارس , 30 شهريور 1398 ساعت 12:00

در روزهای پایانی تعطیلات تابستان و در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، اورژانس قم در آماده باش کامل به سر می‌برد.


به گزارش قم نیوز مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس 115 قم در این خصوص گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان قم به ویژه ۲۲ پایگاه جاده‌ای و بالگرد و اتوبوس آمبولانس اورژانس قم به منظور ارائه خدمت در حداقل زمان ممکن در دو روز باقیمانده از تعطیلات تابستان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: روز گذشته در صبح و عصر مجموع تصادفات در محورهای قم-جعفریه، دستجرد-تفرش،دستجرد-وشاره، قم-کهک، اتوبان قم-کاشان، اتوبان قم-تهران، قم-نیزار و... صورت گرفت که با حضور به موقع اورژانس خدمات رسانی‌های لازم انجام شد.

سخنگوی اورژانس 115 قم تصریح کرد: دو تصادف شاخص شهری در بلوار امام موسی صدر و خیابان توحید نیز رخ داد که مصدومانی با آسیب‌های مختلف در بر داشت که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی در محل به صورت سرپایی درمان شده و یا به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

فراهانی ابراز کرد: در تصادف اتوبان کاشان نیز متاسفانه مجروح حادثه از ناحیه پا دچار قطع عضو شد که بالگرد اورژانس به محل اعزام و اقدام به انتقال مصدوم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه اورژانس ۱۱۵ به مسافرین دقت و مراقبت و رعایت بیش از پیش مقررات رانندگی و ترافیکی و نیز استراحت کامل در فواصل رانندگی است.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82187

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82187/آماده-باش-کامل-اورژانس-115-قم-روزهای-پایانی-تعطیلات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir