شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 82190
منبع : خبرگزاری ايرنا
مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم:

هیچکدام از اعضای کادرفنی تیم فوتسال محمد سیمای قم برکنارنشدند

قم نيوز : مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم گفت: هیچ کدام از اعضای کادر فنی این تیم برکنار و یا جدا نشده اند، بلکه به صورت توافقی بین سرمربی و مدیر فنی تیم، جابجایی صورت گرفته است و برادران غیاثی( سید مهدی و سید وحید) در کادر فنی حضور دارند.
هیچکدام از اعضای کادرفنی تیم فوتسال محمد سیمای قم برکنارنشدند
هیچکدام از اعضای کادرفنی تیم فوتسال محمد سیمای قم برکنارنشدند
به گزارش قم نیوز رسول قلی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به این جابجاییها، محسن حسن زاده به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی مربی و سید مهدی غیاثی نیز مدیر فنی تیم می‌باشند وانسجام بسیار خوبی در تیم حکمفرماست.

وی اظهار داشت: به دلیل ناراحتی قلبی که برای سید مهدی غیاثی ایجاد شده، خود وی  درخواست کرد که مدیرفنی باشند تا استرس کمتری در طول بازی به وی وارد شود.

وی با اشاره به برنامه های سرمربی جدید تیم گفت: تلاش باشگاه این است که بازیکنان مورد توجه وی از جمله علیرضا وفایی جذب تیم شوند.

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم همچنین حضور علی اصغر حسن زاده بازیکن ملی پوش قمی در تیم سوهان محمد سیمای قم را به خاطر شرایط مالی باشگاه منتفی دانست و گفت: به خاطر مشکلات مالی توان جذب این بازیکن را نداریم.

وی با اشاره به جایگاه پنجمی تیم سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: اگر از نظر مالی تقویت شویم و به وعده هایی که به تیم داده شده عمل شود، امسال ظرفیت قهرمانی را داریم.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم با ۱۸ امتیاز در رتبه پنجم لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjyveo.uqe8hzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما