کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخواست شهرداری قم برای افزایش سهمیه پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز

خبرگزاری فارس , 1 مهر 1398 ساعت 11:00

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: امیدواریم که بتوانیم تا اواسط سال آینده از تمام سهمیه 4.5 میلیون مترمکعبی پساب فاضلاب اختصاص یافته برای شهرداری قم برای آبیاری فضای سبز این شهر استفاده کنیم و درخواست افزایش این سهمیه را داریم.


به گزارش قم نیوز سید امیر سامع با اشاره به وضعیت فضای سبز شهر قم اظهار کرد: دو هزار و 500 هکتار فضای سبز در این شهر داریم و سهمیه 4.5 میلیون مترمکعب پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز قم را گرفتیم، اکنون ظرفیت تصفیه پساب فاضلاب به میزان 30 لیتر در ثانیه را داریم که از این پساب در آبیاری فضای سبز خارج از شهر قم استفاده می‌کنیم.

 وی ادامه داد: با اعتباری حدود 12 میلیارد تومان به دنبال افزایش ظرفیت تصفیه پساب فاضلاب در تصفیه خانه شهرداری قم تا 200 لیتر در ثانیه هستیم تا بتوانیم تا اواسط سال آینده از تمام سهمیه 4.5 میلیون مترمکعبی پساب فاضلاب اختصاص یافته برای شهرداری قم برای آبیاری فضای سبز این شهر استفاده کنیم و درخواست افزایش این سهمیه را داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: وضعیت رینگ فضای سبز در بزرگراه امام علی(ع) بهتر از گذشته است و فضای سبز در بلوار غدیر تقویت شد.

سامع با اشاره به وضعیت نورپردازی شهر قم اظهار کرد: در زمینه نورپردازی ورودی‌های شهر قم کارهای خوبی صورت گرفت، البته در زمینه نورپردازی در این شهر کارهای زیادی داریم تا شهر قم به یک شهر جذاب در این زمینه تبدیل شود، نورپردازی تقاطع سه سطحه میدان ولی(عج) همزمان با افتتاح آن قابل بهره برداری است.

وی خاطرنشان کرد: خلاف سازی ساختمان از پایه در شهر قم نداریم، اما متاسفانه برخی از افراد اقدام به ساخت و ساز بیش از متراژ مشخص شده در پروانه ساخت می‌کنند که پیش از تعیین و تکلیف این مساله در کمیسیون ماده 100، سند برای منازل آن‌ها صادر نمی‌شود.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82220

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82220/درخواست-شهرداری-قم-افزایش-سهمیه-پساب-فاضلاب-آبیاری-فضای-سبز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir