دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 82227
منبع : خبرگزاری فارس

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس قم

قم نيوز : زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «شکوه مهر؛ نهضت حسینی، صلابت زینبی» در مدارس قم به صدا درآمد و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس قم
نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس قم
به گزارش قم نیوز در نخستین روز ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر با شعار «شکوه مهر؛ نهضت حسینی، صلابت زینبی» صبح امروز طی مراسمی با حضور استاندار قم، معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استانی در مدرسه شاهد اشراقی نواخته شد.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و با اشاره به حضور 265 هزار دانش آموز در کلاس‌های درس اظهار کرد: در استان قم طی سال‌های اخیر 170 واحد آموزشی به بهره برداری رسیده و تحقق این امر در توسعه آموزش در استان نقش بسزایی ایفا کرده است.

حمیدرضا شیخ‌الاسلام بیان کرد: پوشش 100 درصدی دانش آموزان در مقطع ابتدایی و همچنین پوشش تحصیلی برای 98.5 درصد دانش آموزان در کشور از شاخص‌های مهم توسعه در کشور به شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم استاندار قم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه نباید شاهد این باشیم که مدرک گرایی به عنوان شاخص در امر تحصیل مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید با توجه به نقش دانش آموزان در امر توسعه، در مسیر پیشرفت کشور گام برداریم.

بهرام سرمست نیاز امروز کشور را تربیت نسل مسؤولیت پذیر بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و یادآور شد: باید در دانش آموزان این احساس وجود داشته باشند که در آینده کشور چه نقشی بر عهده دارند.

در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش و پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت آغاز سال تحصیلی قرائت شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdca0una.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما