دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 82230
منبع : خبرگزاری فارس

حجت الاسلام بهمنی رئیس دفتر جامعه مدرسین شد

قم نيوز : با حکم آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حجت الاسلام سعید بهمنی به عنوان رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی شد.
حجت الاسلام بهمنی رئیس دفتر جامعه مدرسین شد
حجت الاسلام بهمنی رئیس دفتر جامعه مدرسین شد
به گزارش قم نیوز در پی پایان دوره خدمت حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و ورود به دوره بازنشستگی، آیت الله یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی حکمی ضمن تشکر از زحمات و خدمات چندین ساله رئیس دفتر جامعه، حجت الاسلام سعید بهمنی را به سمت ریاست دفتر جامعه و دفتر نظارت و ارزیابی جامعه مدرسین منصوب کرد.

در حکم آیت الله یزدی خطاب آمده است: با توجه به سوابق علمی و تجربه‌های عملی و آشنائی آن‌جناب باحوزه‌ علمیه و اساتید محترم و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به موجب این حکم جنابعالی را به سمت ریاست دفتر جامعه  مدرسین و دفتر نظارت و ارزیابی منصوب می‌کنم.

امید است براساس شرح وظائف مکتوب در اساسنامه و با هماهنگی با هیات رئیسه و معاونان محترم در رشد و ارتقاء این نهاد مقدس که بیش از پنجاه سال سابقه حضور در حوزه علمیه قم را دارد با همراهی همکاران جامعه موفق باشید.

لازم میدانم از زحمات و خدمات چندین ساله حجت‌الاسلام آقای علی ابراهیمی که بعلت بازنشستگی نمی‌توانند همکاری خود را در دفتر ادامه دهند صمیمانه تقدیر و تشکر ‌نمایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7w8v.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما