سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 82254
منبع : خبرگزاری فارس

قم میزبان سه‌گانه قهرمانی کشور شد

قم نيوز : رئیس هیأت‌ سه‌گانه استان قم گفت: امسال برای سومین دوره متوالی پیکارهای سه‌گانه قهرمانی مردان ایران در تمام رده‌های سنی به میزبانی قم برگزار می‌شود.
قم میزبان سه‌گانه قهرمانی کشور شد
قم میزبان سه‌گانه قهرمانی کشور شد
به گزارش قم نیوز محمدکاظم حججی اظهار کرد: باید از فدراسیون سه‌گانه به خاطر اعتمادی که به هیأت‌ سه‌گانه قم دارد و همچنین از اداره کل ورزش و جوانان استان قم که حامی این رشته است و از شهرداری منطقه دو و مدیریت بوستان جوان به خاطر همکاری در برگزاری این رقابت‌ها تقدیر کنم.

وی ادامه داد: امسال برای سومین دوره متوالی است که پیکارهای سه‌گانه قهرمانی کشور در بخش مردان به میزبانی هیأت‌ سه‌گانه قم برگزار می‌شود و امیدوارم در رده‌های سنی ، جوانان، امید و بزرگسالان این دوره هم شاهد رقابت جذاب ورزشکاران و کیفیت بالای مسابقات باشیم.

رئیس هیأت‌ سه‌گانه استان قم با بیان اینکه سه‌گانه در رشته‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود و از رشته‌های جذاب ورزشی به شمار می‌رود، ابراز کرد: بوستان تفریحی ورزشی جوان قم با امکانات و کیفیت بسیار خوب مسیرهای مسابقه همانند دوره‌های قبل میزبان مسابقات است.

 وی با بیان اینکه ورزشکاران قم برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها تمرینات خوبی برگزار کرده و آمادگی مطلوبی دارند، در ادامه خاطرنشان کرد: تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات تا روز چهارشنبه سوم مهر ماه وارد قم می‌شوند و رقابت‌ها از صبح روز پنجشنبه چهارم مهر در بوستان جوان قم استارت می‌خورد، ضمن اینکه خوابگاه و محل اسکان ورزشکاران و تیم‌های شرکت کننده در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است.

حججی که مسوولیت کمیته داوران فدراسیون سه‌گانه ایران را نیز عهده‌دار است، عنوان کرد: چکینگ، جلسه توجیه مسیر و سایر جلسه‌های تشریح نحوه برگزاری مسابقات یک روز پیش از رقابت‌ها برگزار می‌شود و ما تمام انرژی خود را در روزهای اخیر برای میزبانی شایسته از تیم‌ها و ورزشکاران میهمان به کار گرفته‌ایم و امیدوارم همه شرایط مطلوب باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcayuna.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما