پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 82325
منبع : خبرگزاری فارس

توزیع 20 هزار تن آسفالت در منطقه 6

قم نيوز : شهردار منطقه 6 قم گفت: سال گذشته 40 هزار تن آسفالت توزیع کردیم و امسال تاکنون 20 هزار تن توزیع داشتیم و اولویت شبکه معابر اصلی بوده است.
توزیع 20 هزار تن آسفالت در منطقه 6
توزیع 20 هزار تن آسفالت در منطقه 6
به گزارش قم نیوز علی حاتمی‌فرد ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور که همزمان با هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین رویداد کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم در سالن همایش مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه منطقه 6 بالغ بر 212 هزار نفر جمعیت دارد اظهار کرد: بیش از این جمعیت در سیستم خدماتی خدمات از شهرداری می‌گیرند.

وی یکی از مشکلات منطقه 6 را کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی عنوان کرد و افزود: تلاش داریم با توجه به اهدافی که در سند راهبردی شهرداری برای منطقه پیش‌بینی شده خدمات مطلوبی را متناسب با نیاز مردم به آنها ارائه کنیم.

شهردار منطقه 6 قم با تاکید بر اینکه برنامه‌ای منطقه براساس دانش‌محوری و مردم‌مداری برنامه‌ریزی شده است گفت: اهداف سند راهبردی از جمله در حوزه مدیریت شهری، شهرسازی، فرهنگی و ورزشی و... در اولویت کاری شهرداری در منطقه قرار دارد.

وی اتمام پروژه‌های نیمه تمام را اولویت منطقه دانست و افزود: افزایش سرانه‌های فضای سبز و ورزشی جزو مهم‌ترین نیازهای منطقه است که در این راستا گام‌های خوبی برداشته ایم.

حاتمی‌فرد با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های منطقه 6 گفت: 4 ایستگاه مترو در منطقه 6 قرار دارد و دپو آن نیز با 40 هکتار مساحت در این منطقه واقع شده که عملیات عمرانی آن در حال پیشرفت است.

وی به وضعیت پروژه ورودی جعفریه اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم منطقه این پروژه بود و در سه فاز محور جعفریه، پل تابلیه و زیرگذر و پل کمربندی امام علی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 6 قم به آزادسازی و تملکات پرو‌ژه‌های دیگر منطقه اشاره کرد و افزود: آزادسازی پروژه بلوار کارگر انجام شد و امسال ادامه آن در دستور کار قرار دارد؛ تملکات پروژه شهید امامی و شهید فهیمی نیز در دستور کار است.

وی با تاکید بر پروژه‌های سیما و منظر شهری در منطقه 6 خاطرنشان کرد: بحث خدمات شهری و آسفالت جزو مطالبات اصلی مردم است؛ سال گذشته 40 هزار تن آسفالت توزیع کردیم و امسال تاکنون 20 هزار تن توزیع داشتیم و اولویت شبکه معابر اصلی بوده است.

حاتمی‌فرد با اشاره به جمع‌آوری دست‌فروشان و عاملین سد معبر میدان نبوت تصریح کرد: مطالبه اجتماعی زیادی در این خصوص داشتیم که به تازگی جمع‌آوری آنها صورت گرفت؛ در حوزه جمع‌آوری و انتقال آهن‌فروشان نیز اقدامی ویژه انجام گرفت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjiteo.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما