پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 82326
منبع : خبرگزاری فارس

مجموعه ورزشی سردار شهید غلامپور افتتاح شد

قم نيوز : مجموعه ورزشی سردار اکبر غلامپور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان افتتاح شد.
مجموعه ورزشی سردار شهید غلامپور افتتاح شد
مجموعه ورزشی سردار شهید غلامپور افتتاح شد
به گزارش قم نیوز آیین افتتاح و بهره‌برداری از مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین رویداد کنگره ملی 6 هزار شهید استان قم با حضور احمد امیرآبادی فراهانی و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سرهنگ بیطرفان جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، مدیران استان و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن همایش مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

مجموعه ورزشی سردار شهید اکبر غلامپور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال به عنوان نخستین مجموعه‌ ورزشی از پروژه‌های هشتگانه ورزشی شهرداری قم، به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه ورزشی در بوستان خانواده اردیبهشت در بلوار کارگر در منطقه 6 قم واقع شده که با هزار و 200 مترمربع مساحت و طی دوسال احداث شده است.

علی حاتمی‌فرد شهردار منطقه 6 قم با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های منطقه 6 گفت: 4 ایستگاه مترو در منطقه 6 قرار دارد و دپو آن نیز با 40 هکتار مساحت در این منطقه واقع شده که عملیات عمرانی آن در حال پیشرفت است.

وی به وضعیت پروژه ورودی جعفریه اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم منطقه این پروژه بود و در سه فاز محور جعفریه، پل تابلیه و زیرگذر و پل کمربندی امام علی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه 6 قم به آزادسازی و تملکات پرو‌ژه‌های دیگر منطقه اشاره کرد و افزود: آزادسازی پروژه بلوار کارگر انجام شد و امسال ادامه آن در دستور کار قرار دارد؛ تملکات پروژه شهید امامی و شهید فهیمی نیز در دستور کار است.

سرهنگ بیطرفان جانشین سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) هم در این مراسم با تاکید بر تقدیم 400 شهید از استان قم در قالب لشکرهای فاطمیون، زینبیون، لشکر عملیاتی علی‌بن ابیطالب و... گفت: شاهد گرامیداشت ویژه این شهدا با اقدام مطلوب شهرداری و سازمان آرامستان‌ها در آرامستان بهشت معصومه هستیم.

وی به آغاز برنامه‌های کنگره شهدای استان از مردادماه امسال گفت: افتتاح این مجموعه ورزشی نخستین رویداد کنگره است و در ادامه باقی برنامه‌های مرتبط با شهدا با همین عنوان برپا خواهد شد.

سقائیان‌نژاد شهردار قم هم با اذعان به اینکه شهرداری‌ها ارگان‌هایی عمومی، مستقل، غیردولتی و از دل مردم هستند اظهار کرد: به همین خاطر یکی از افتخارات شهرداری اتکا به مردم است؛ اعتماد مردم برای شهرداری‌ها بسیار با ارزش است.

وی با اشاره به تحریم‌های مختلفی که علیه کشور اتفاق افتاده است افزود: بودجه شهرداری قم از 800 میلیارد تومان به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسیده است و این نشان می‌دهد که در شهرداری نگرانی در خصوص تحریم‌ها نیست و این خوداتکایی به پاس خون شهدا است.

شهردار قم با بیان اینکه منطقه 6 قم یکی از مناطق محروم این شهر است گفت: تلاش شهرداری بر این است که محرومیت مناطق را به مرور به حداقل برساند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه شهدا انقلاب را ماندگار کردند و کشور را از شر دشمن نجات دادند گفت: رویش‌های انقلاب نام کشور را بر سر زبان‌ها می‌اندازند و پرچم کشور را در میادین بین‌المللی بالا می برند.

وی با تاکید بر اینکه قمی‌ها نشان دادند در عرصه‌های مختلف سرآمد هستند افزود: سهمی که بچه‌های قم در سطوح مختلف مدیریتی، علمی، ورزشی، فرهنگی و... دارند افتخارآمیز است و همین‌گونه اقدامات است که زمینه رشد و شکوفایی بیشتر جوانان را فراهم می‌کند.

ذوالنور با اذعان به اینکه هر دستگاهی در حیطه خود باید قدردانی از مردم و خون شهدا را عملی نشان دهد گفت: اگر ما نتوانیم نیاز جوانان را رفع کنیم و اوقات فراغتش را غنی کنیم وقت او صرف گرفتاری به آسیب‌ها و مشکلات خواهد شد و راه‌اندازی فضاهای ورزشی و فرهنگی خدمتی به مسیر شهدا است تا فرزندان انقلاب با قدرت و شاداب بار بیایند و محکم پای انقلاب بایستند.

در پایان این مراسم از علیرضا نجاتی کشتی‌گیر المپیکی قم و خانواده شهید غلامپور تقدیر شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaiena.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما