شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 82343
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم

قم نيوز : رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم گفت:کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان رشد داشته و میانگین کمک ماهیانه خیرین به این فرزندان از 48 هزار تومان به 110 هزار تومان رسیده است.
افزایش کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم
افزایش کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم
به گزارش قم نیوز حسین قره داغی با اشاره به جذب حامیان جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان قم اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری حدود هزار و 600 نفر حامی جدید برای این طرح در استان جذب کردیم، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 900 نفر بود.

وی ادامه داد: در پنج ماه نخست سال جاری دو هزار و 300 نفر حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان قم جذب شدند، در سال گذشته رقم جذب حامی برای این طرح در طول سال، حدود چهار هزار نفر بود. بیشترین جذب حامی برای در روز 21 رمضان صورت می‌گیرد، فضای معنوی ماه مبارک رمضان موجب می‌شود که مردم بیشتر برای حمایت از ایتام و محسنین راغب باشند.

رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان قم افزود: از ظرفیت رسانه‌ها، مراکز نیکوکاری، اصناف، تشکل‌های مختلف و گروه‌های بانوان برای تبلیغ طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده کردیم، استفاده از فضای مجازی را در این زمینه انجام دادیم و برای اطلاع رسانی در این خصوص تلاش کردیم.

قره داغی با اشاره به تبلیغ طرح اکرام ایتام و محسنین در شهر قم اظهار کرد: در اماکنی همچون مصلای نماز جمعه و مراسم‌های مذهبی در شهر برای تبلیغ این طرح حضور می‌یابیم، به دنبال روش‌های جدید برای جذب کمک هستیم و گسترش صدقه الکترونیکی را دنبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اولویت ما معرفی مددجویان بدون حامی و یا دارای حامی کم به خصوص از میان فرزندان محسنین به خیرین است، البته کمک خیرین به فرزندان محسنین در استان قم رشد داشته و میانگین کمک ماهیانه خیرین به این فرزندان از 48 هزار تومان به 110 هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjtteo.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما