شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 82351
منبع : خبرگزاری فارس

برپایی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان دارت در قم

قم نيوز : تمرینات آماده‌سازی اعضای تیم ملی دارت جوانان ایران به منظور حضور موفق در پیکارهای جهانی 2019 با حضور چهار ملی‌پوش در قم برگزار شد.
برپایی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان دارت در قم
برپایی اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان دارت در قم
به گزارش قم نیوز بعد از تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشو جوانان ایران در قم و همچنین میزبانی قم از تمرینات آمادگی تیم ملی کبدی جوانان کشورمان، نوبت به ملی‌پوشان جوان دارت ایران رسید تا برنامه‌های تمرینی خود را برای شرکت در پیکارهای جهانی به میزبانی قم برگزار کنند.

این در شرایطی است که دارت یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون انجمن‌های ورزشی و هیات‌های استانی این فدراسیون در استان‌های مختلف محسوب می‌شود، رشته‌ای که قم یکی از استان‌های موفق آن به شمار می‌رود و قمی‌ها اکثرا در جمع برترین‌های کشور حضور مستمر دارند.

این در حالی است که علاوه بر دارت بیش از 12 رشته ورزشی فعال دیگر نظیر سافت‌بال، بیس‌بال، کریکت، راگبی، طناب‌کشی، سپک‌تاکرا، فوتوالی، فلوربال، ورزش‌های هوایی و ... نیز در هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم فعال هستند و دارت در یک اتفاق ویژه در روزهای اخیر میزبان اردوی تیم ملی بود.

مرحله بیستم و نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی دارت جوانان کشورمان به منظور حضور موفق در پیکارهای جهانی 2019 به مدت سه روز به میزبانی انجمن دارت هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان قم برگزار شد و اعضای تیم ملی آخرین برنامه‌های تمرینی خود را در سالن شهدای شهرداری قم اجرا کردند.

در این اردو چهار نفر اصلی و اعزامی تیم ملی جوانان متشکل از مهرداد سیفی، امیرمهدی زنگی‌آبادی، فاطمه کریمی و فاطمه صفی تمرینات آماده‌سازی خود برگزار کردند، در حالی که سرمربی این تیم حمیدرضا مومنی است و مربیان این تیم ابوالفضل مامانی، مسعود رحمانی، غلامرضا شاکر، بهناز قربانی و منیژه سالاری هستند.

در شرایطی که مربی بدنساز و روانشناس تیم ملی دارت جوانان ایران دکتر محمدرضا شهابی است، تیم ملی جوانان دارت ایران مدافع عنوان نایب‌قهرمانی جهان، اواسط مهر ماه برای شرکت در رقابت‌های 2019 دارت قهرمانی جهان عازم شهر کلوژ در کشور رومانی خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcizpav.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

با سلام
صفر تا صد برنامه میزبانی تیم ملی دارت در قم با اداره رفاه و تربیت بدنی شهرداری قم بوده خواهشمند است اخبار رو درست اطلاع رسانی کنید در جایی که نه اداره ورزش و جوانان و نه هیات انجمن ورزشی استان قم در جریان نبودن چطور میشود که انها اردو را برگزار کردن؟؟؟؟؟