شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 82360
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان از مبالغه‌گویی در گزارش‌ها پرهیز کنند‌

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: باید درباره‌ای خیر کوشا باشیم تا خدماتتان موردنظر خدا و اهل‌بیت(ع) قرار گیرد،حق‌گویی و راست‌گویی در همه امور موردتوجه باشد به‌ویژه از سوی مدیران کشور،مسئولین از مبالغه‌گویی در گزارش‌ها پرهیز کنند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان از مبالغه‌گویی در گزارش‌ها پرهیز کنند‌
آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان از مبالغه‌گویی در گزارش‌ها پرهیز کنند‌
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به لزوم کار درست و در مسیر حق به‌ویژه از سوی مسئولان اظهار داشت: باید کاری کنیم تا خدا عمل ما را قبول کند.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء افزود: این قرارگاه خدمات خوبی انجام داده و ما دعا می‌کنیم تا شما در آینده بیش از این بتوانید دست مردم را بگیرید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از سوره انعام گفت: شما به خودتان نگاه نکنید، چراکه هرچه انجام دادید ما می‌دانیم و هر آنچه کسب کرده‌اید خبرداریم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: باید درکارهای خیر کوشا باشیم تا خدماتتان موردنظر خدا و اهل‌بیت(ع) قرار گیرد و این مسئله‌ای است که باید همیشه مدنظر داشته باشد، حق‌گویی و راست‌گویی در همه امور موردتوجه باشد به‌ویژه از سوی مدیران کشور و مسئولان از مبالغه‌گویی در گزارش‌ها پرهیز کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با تأکید بر اینکه باید هرچه می‌توانیم حق بگوییم و واقعیت‌ها را بالا ببریم،گفت: همیشه از خدا بخواهیم فردای قیامت رسوا نشویم، ازاین‌رو و در برخی از جاها از جمله قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نیز انصافا همین طور است یعنی خدمات بیشتر از آن چیزی است که گفته می‌ شود.

وی بیان کرد: در همه کارها باید حق گویی و راست‌گویی مورد تاکید باشد، در روایت اهل بیت(ع) آمده است که وقتی جنازه فرد را داخل قبر می گذارند نکیر و منکر می آید و از فرد می خواهد تا اعمال نیک و بد خود را بنویسد.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: اما این فرد تنها اعمال نیک خود را نوشته و از نوشتن اعمال زشت خود شرم می‌کند، ولی وقتی متوجه می‌شود که جهان پس از مرگ جای مخفی کاری نیست اعمال بد خود را هم می نویسد و این مکتوبات تا قیامت به همراه او است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciupav.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما