کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدارس قم برای سرویس موظف به ثبت‌نام در سامانه سپند شدند

خبرگزاری تسنیم , 7 مهر 1398 ساعت 13:30

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش قم گفت: تمامی مدارس موظف به‌ قرارداد با شرکت‌ها و رانندگانی هستند که با معرفی و اعلام اداره‌کل به سامانه سپند مراجعه کرده و با پذیرش تمامی موارد و شرایط مورد تأیید مشخصاتشان در سامانه به ثبت رسیده باشد.


به گزارش قم نیوز رضا شهسواری با اشاره به اهمیت رسیدگی و بررسی دقیق عملکرد سرویس مدارس اظهار داشت: در کارگروه ماده 18 در شهرداری، شورای شهر و مجموعه آموزش و پرورش آیین‌نامه نرخ کرایه و هزینه‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان به مدارس تعیین‌شده که بر اساس نوع خودرو تعداد سرنشین، ایام دایر و تعطیل مشخص‌شده است.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان قم تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای مدارس نسبت به سال گذشته در سال تحصیلی 98-99 تعداد 15 شرکت حمل‌ونقل برای سرویس مدارس معرفی می‌شوند که این تعداد در سال گذشته تنها با فعالیت 10 شرکت ساماندهی شده بود.

وی با بیان شرایط قرارداد مدارس با رانندگان حقیقی و حقوقی یادآور شد: تمامی مدارس موظف به‌ قرارداد با شرکت‌ها و رانندگانی هستند که با معرفی و اعلام آموزش و پرورش به سامانه سپند مراجعه کرده و با پذیرش تمامی موارد و شرایط مورد تأیید مشخصاتشان در سامانه به ثبت رسیده باشد.

شهسواری تعداد مدارس متقاضی سرویس را در حال حاضر 210 مدرسه معرفی کرد و بابیان توصیه‌هایی افزود: والدین محترم در انتخاب خودروی مناسب و ایمنی که دارای برچسب و نشان مجوز سرویس‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی هستند دقت لازم را داشته باشند.

وی در ادامه نظارت بر عملکرد راننده‌ها و شرکت‌های تحت قرارداد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات برای ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات توسط سرویس‌های مدارس انجام‌شده و با تکیه‌بر تجربیات گذشته تمهیدات لازم در این زمینه را نیز در نظرخواهیم گرفت.

انتهای پیام/ 110


کد مطلب: 82386

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/82386/مدارس-قم-سرویس-موظف-ثبت-نام-سامانه-سپند-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir