يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 82387
منبع : خبرگزاری فارس

روایت مقاومت از زبان فعالان مجازی

قم نيوز : کاربران شبکه‌های اجتماعی در آخرین روز از هفته دفاع مقدس یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی را زنده کردند و روایت مقاومت را به ترند برتز توییتر فارسی تبدیل کردند.
روایت مقاومت از زبان فعالان مجازی
روایت مقاومت از زبان فعالان مجازی
به گزارش قم نیوز گروه دیگر رسانه‌ها: کاربران شبکه‌های اجتماعی در آخرین روز از هفته دفاع مقدس با هشتگ "راویت مقاومت" از هشت سال ایثار و رشادت رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی سخن گفتند و از خیانت‌های منافقین در دوران هشت ساله دفاع مقدس و کمک‌های کشورهای اروپایی به رژیم بعث عراق نوشتند.



سید پویان حسین‌پور دفاع مقدس را تجلی هشت سال زندگی عاشورایی ملت ایران خواند و در صفحه توییتر خود نوشت: دفاع مقدس هم هدف جهادش شبیه به هدف سید‌الشهدا(ع) بود، هم انگیزه شهدایش شبیه به انگیزه شهدای دشت کربلا بود و هم نحوه اسارت آزادگانش مانند اسارت یاران امام حسین(ع) بعد از واقعه عاشورا بود.. دفاع مقدس، تجلی هشت سال زندگی عاشورایی ملت ایران بود.



کاربر حاج هیتلر هم با انتشار تصویر ذیل در صفحه خود نوشت: وقتی از #روایت_مقاومت حرف میزنیم دقیقا از چی حرف میزنیم.
 


مهدی صفدرزاده هم که از فرزندان شهدای هشت سال دفاع مقدس است مقاومت را اینگونه روایت کرد: آغوش پدر در تمام دوران کودکی و نوجوانی حسرتی بود که به دلم موند خاطرات دوران کودکی هم خلاصه میشه در یک جمله: بابا رَفت جَبهَه خیلی ها آسایش و آرامش نداشتند و ندارند تا ما الان در امنیت کامل باشیم.
 


کاربر نون مثل نجمه هم راوی کمک‌های کشورهای مختلف دنیا به صدام و رژیم بعث بود: "چرا یه عده فکر میکنن جوون های ما فقط با بعثی ها جنگیدن؟! چرا خبر ندارن تمام دنیا جمع شده بود و زمین رو مسلح کرده بود جنگ که تموم شد از ۱۸ کشور هواپیما آمد اسیرهاشون رو برد جنگ جهانی بود کی میگه فقط با بعثی ها طرف بودیم؟!"



کاربر موج سوار هم به کمک‌های کشورهای غربی به رژیم بعث اشاره کرد و نوشت: گوته خبرنگار آلمانی: من خودم #دیدم عراق تحت نظارت شیطان ‌بزرگ با بمب خردلِ آلمانی ایران را بمباران کرد، بمباران شیمیایی..!! مقاومت یعنی ۸۰کشور، ازجمله اروپا و شیطان‌ بزرگ، با تمام توان تسلیحاتی، اطلاعاتی، نیرونظامی، با بعث بودن! راستی حالا صدام کجاست؟ انقلاب کجا؟



کاربر پیکارجو هم نوشت: مقاومت باید هر سال روایت شود تا فرصت طلبان با فشار ایمیلی و پرتاب خودکار حماسه نسازند



سید سجاد طباطبایی هم در صفحه توییتر خود به ماجرای قطعنامه 598 و مک فارلین اشاره کرد و نوشت: عده ای شکست های ماه های پایانی دفاع مقدس را که نتیجه مستقیم نفوذ تفکر #سازش در ماجرای مک فارلین و حمله سراسری عراق پس از پذیرش قطعنامه598 بود، به عنوان نتیجه تفکر مقاومت معرفی میکنند...حال آنکه نتیجه #مقاومت در آن سال ها چیزی جز فتح المبین ها و آزادی خرمشهرها نبود!



معید چراغی اما در صفحه توییتر خود روای خیانت‌های منافقین در ایام جنگ تحمیلی شد و نوشت: یکی از خیانت های منافقین،در روزهای پایانی خرداد ۶۷ اتفاق افتاد که منافقین به کمک ارتش عراق به مهران و دهلران حمله کردند اما پس از ۳ روز از این مناطق عقب رانده شدند.قرار گرفتن منافقین و رژیم بعث در یک جبهه اوج خونخواری این گروهک را کاملا نمایان می کند.



کاربر محیط بان هم به بازخوانی خیانت‌های منافقین و ترورهای سال 60 پرداخت و نوشت: اگر منافقین نبودند،شاید شهدای ما خیلی کمتر از اینی که هست می بود،شاید الان رئیس جمهور ما شهید رجایی بود شاید وزیر امور خارجه ما شهید باهنر می بود و شاید وضعیت اقتصادی کشور اینگونه نمی بود.



کاربر خیزران هم از ایثارگری اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس نوشت: #روایت_مقاومت باید کامل گفته بشه، روایت همه گفته بشه. از اون پزشکی که در بیمارستان ۱۶ ساعت بی وقفه عمل جراحی کرد تا چند مجروح رو نجات بده از قطع عضو تا کارگری که بدون گرفتن اضافه کاری پای تولید قطعات ضدهوایی ایستاد تا شهرهای بیشتری در مقابل حمله هوایی مقاومت کنند.



محمد پاداش هم با انتشار تصویر زیر نوشت: سه نفر بودیم و دوتا ماسک #روایت_مقاومت



کاربر فامیل دور هم نوشت: باید به قدری از مقاومت گفت و #روایت_مقاومت کرد که بعدها کسی به خودش اجازه نده از دفاع مقدس درس مذاکره بگیره.
 


انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchqxn6.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما