يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : 82391
منبع : خبرگزاری فارس

قم روی سکوی سوم سه‌گانه ایران ایستاد

قم نيوز : تیم هیأت‌ سه‌گانه قم در پایان مسابقات جوانان، امید و بزرگسالان سه‌گانه قهرمانی کشور با کسب مقام سوم رده سنی امید به کار خود پایان داد.
قم روی سکوی سوم سه‌گانه ایران ایستاد
قم روی سکوی سوم سه‌گانه ایران ایستاد
به گزارش قم نیوز سومین سال متوالی هیأت‌ سه‌گانه استان قم میزبان پیکارهای سه‌گانه قهرمانی مردان ایران بود و این رقابت‌ها در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان در بوستان تفریحی ورزشی جوان قم برگزار شد و برترین‌های خود را در بخش‌های انفرادی و تیمی شناخت.

ورزشکاران برای کسب رتبه‌های برتر در رشته‌های دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری با یکدیگر رقابت کردند و با پایان رقابت 120 شرکت کننده، در رده سنی جوانان مبین میزبان از تیم هیأت‌ سه‌گانه آذربایجان‌شرقی جایگاه نخست را کسب کرد، آرین قلعه‌نوعی از هیأت‌ قزوین نایب‌قهرمان شد و محمدحسین طیبی از تهران به مقام سوم دست یافت.

در رده‌بندی نهایی مسابقات رده سنی امید سه‌گانه قهرمانی مردان ایران، علی رضوانی از تیم هیأت‌ سه‌گانه سمنان رتبه نخست را به دست آورد، امین سقایی از تیم هیأت‌ چهارمحال بختیاری به مقام نایب‌قهرمانی بسنده کرد و مقام سوم به سیدپارسا محجوب از تیم هیأت‌ سه‌گانه استان تهران اختصاص پیدا کرد.

مسابقات رده سنی بزرگسالان سه‌گانه قهرمانی ایران با قهرمانی بهزاد نوبری از تیم هیأت‌ سه‌گانه آذربایجان شرقی به پایان رسید، حسن عباسی از تیم هیأت‌ قزوین عنوان نایب‌قهرمان را به خانه برد و علی عباس‌نژاد از تیم سه‌گانه استان کهکیلویه و بویراحمد بر سکوی سوم این دوره از مسابقات جای گرفت.

در شرایطی که ورزشکاران 20 استان به شهر قم سفر کرده و در این دوره از مسابقات به میدان رفتند، مراسم پایانی با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، رئیس فدراسیون سه‌گانه و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار و از برترین‌ها با اهدای مدال و از تیم‌های اول تا سوم با تقدیم کاپ قدردانی شد، در حالی که قم به عنوان میزبان تنها در رده سنی امید در جایگاه سوم ایستاد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs1q4.2bqio8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما