يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب : 82405
منبع : خبرگزاری فارس

سرمربی اسبق صبا در یادگار امام

قم نيوز : تیم‌های صدرنشین و قعرنشین لیگ‌های دسته اول و برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته دیداری فوق‌العاده مهم را در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌کنند.
رقابت حذفی صدرنشین و قعرنشین فوتبال ایران در قم / سرمربی اسبق صبا در یادگار امام
رقابت حذفی صدرنشین و قعرنشین فوتبال ایران در قم / سرمربی اسبق صبا در یادگار امام
به گزارش قم نیوز بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور که از روز شنبه ششم مهر ماه آغاز شده تا هشتم مهر جریان دارد و در این روز علاوه بر بازی‌های استقلال و پرسپولیس در کرج و تبریز، یکی از بازی‌های مهم در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

بعد از سقوط و نابودی صبا، بیش از دو سال بود که ورزشگاه یادگار امام قم میزبان هیچ مسابقه رسمی و مهمی در چارچوب رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران نبود تا اینکه تیم خوشه‌طلایی ساوه از راه رسید و به دلیل اینکه ورزشگاه شهر ساوه آماده لیگ دسته اول جام آزادگان نبود، این تیم به ناچار قم را برای میزبانی بازی‌های خود انتخاب کرد.

تیم خوشه‌طلایی ساوه از شروع فصل 99 – 1398 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌کند، تیمی که به نظر می‌رسد با هدایت بازیکن اسبق پرسپولیس یعنی محسن عاشوری با صدرنشینی در لیگ امسال یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

در شرایطی که بازی‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران تعطیل شده و سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی بازی‌های جام حذفی را انجام داده، تیم خوشه‌طلایی ساوه طبق قرعه در مرحله یک شانزدهم نهایی این مسابقات میزبان تیم لیگ برتری شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود، شاهینی که عبدالله ویسی سرمربی اسبق صبای قم آن را هدایت می‌کند.

تک بازی حذفی تیم خوشه‌طلایی از ساعت 17:15 دقیقه عصر روز دوشنبه هشتم مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود و این تیم که هم اکنون صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال ایران است با تیم قعرنشین لیگ برتر یعنی شاگردان عبدالله ویسی در تیم شاهین شهرداری بوشهر مسابقه می‌دهد، رقابتی که ممکن است بعد از وقت‌های عادی در وقت‌های اضافه و حتی ضربات پنالتی تعیین کننده تیم برتر برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw5av.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما