دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 82421
منبع : خبرگزاری فارس

اسارت 2 هزار مزدور سعودی به دست یمنی‌ها امداد الهی بود

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: این که یمنی‌ها در عرض چند ساعت دو هزار اسیر مزدور سعودی گرفتند، امداد الهی بود.
اسارت 2 هزار مزدور سعودی به دست یمنی‌ها امداد الهی بود
اسارت 2 هزار مزدور سعودی به دست یمنی‌ها امداد الهی بود
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علی اکبر سیفی مازندرانی ظهر امروز در نشست بررسی نقش روحانیت در دفاع مقدس در سالن جلسات خبرگزاری حوزه با اشاره به امداد الهی در جهاد اظهار کرد: رعب انداختن در دل دشمن و زیاد شمرده شدن نیروهای اسلامی در منظر دشمن از جمله امدادهای الهی برای مسلمانان است، این که یمنی‌ها در عرض چند ساعت دو هزار اسیر مزدور سعودی گرفتند، امداد الهی بود.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس لحظه ای نبود که شاهد امداد الهی نباشند، نصرت الهی اراده راسخ و ایمان قوی می‌خواهد و به تعداد بستگی ندارد.

استاد حوزه علمیه قم افزود: تقوا در قرآن کریم، عامل نور و بصیرت برشمرده شود، نوری که انسان با آن می‌تواند حق را از باطل تشخیص بدهد و یقین داشته باشد، انسان دارای یقین، ترسی از مرگ ندارد و شجاع خواهد بود.

آیت‌الله سیفی مازندرانی صبر را عامل معرفت دانست و تصریح کرد: قرآن عامل امداد الهی را صبر و تقوا بیان می‌کند، کسانی که باید صبر و معرفت را در رزمندگان ایجاد کنند، روحانیون هستند.

وی ادامه داد: روحانیت نقش اساسی را در پیروزی‌های دفاع مقدس ایفا کردند، رزمندگان متعلمین روحانیون بودند و آن‌ها در میدان نبرد به صورت مستمر تحت تعلیم قرار می‌گرفتند و رزمندگان اسلام برای رسیدن به مدارج بالای ایمان و در راه خداوند جنگیدند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: روحانیت عامل ایجاد نشاط و شجاعت و دلیری در رزمندگان و موتور محرکه جبهه‌ها بودند و کلیدی را در این زمینه ایفا کردند.

آیت‌الله سیفی مازندرانی با اشاره به حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: روحانیون بسیاری در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردند، رزمندگان در آن دوران هدفی جز برپایی حکومت الهی و اقامه دین نداشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqt97.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما