چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : 8244

حرمت ماه رمضان نباید شکسته شود

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به اینکه نباید حرمت ماه مبارک رمضان توسط برخی افراد شکسته شود گفت: ما در شهر قم زندگی می‌کنیم و باید برای تمام کشور الگو باشیم.
حرمت ماه رمضان نباید شکسته شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمد چهل‌اخترانی در گردهمایی مسوولان هیئات مذهبی قم که به همت سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ماه که بندگان مهمان پروردگار تبارک و تعالی هستند، چهار کتاب آسمانی نازل شده است و این نشان‌دهنده عظمت ماه مبارک رمضان است.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان هنگام توبه، غفران، نیایش و نزدیک شدن انسان به پرورگار است اضافه کرد: در این ماه باید خودسازی کرده و حرمت این ماه مبارک را حفظ کنیم.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با تاکید بر اینکه اگر در ماه مبارک رمضان کار خوبی کنیم، چندین برابر ثواب دارد، تصریح کرد: همچنین اگر در این ماه گناهی هم شود چندین برابر برای انسان ثبت می‌شود.

چهل‌اخترانی با اشاره به اینکه نباید حرمت ماه مبارک رمضان توسط برخی افراد شکسته شود خاطر نشان کرد: ما در شهر قم زندگی می‌کنیم و باید برای تمام کشور الگو باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان باید از روزه‌خواری جلوگیری شود تصریح کرد: سعی کنیم در مجالسی که بوی گناه می‌دهد حضور پیدا نکنیم.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم با اشاره به فعالیت‌های شورای هیئات مذهبی تصریح کرد: سازمان تبلیغات حمایت خوبی از شورای هیئات مذهبی به عمل آورده است.

چهل‌اخترانی خدمت به دستگاه اهل‌بیت(ع) را دارای اجر فراوان دانست و با بیان اینکه خادمان اهل‌بیت(ع) باید قدر خود را بدانند تصریح کرد: خون مقدس امام حسین(ع) نهالی که پیامبر کاشت را آبیاری کرد.

رییس شورای هیئات مذهبی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان تحقق سخن پیامبر اکرم(ص) مبنی بر گرویدن و اهمیت به قرآن و عترت است.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcj.xeofuqe8xsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما