سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 82443
منبع : خبرگزاری فارس

مسؤولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رمز اصلی پیروزی حزب‌الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی است، گفت: مسؤولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند تا کشور بتواند در مسیر اصلی خود به سمت پیشرفت و پیروزی حرکت کند.
مسؤولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند
مسؤولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در همایش تجمع اربعینی‌ها و مراسم بزرگداشت فرزند شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا قم برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی پرچم‌دار حرکت مقاومت شده است اظهار کرد: جبهه مقاومت با تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های رزمندگان بسیاری از معادلات دشمن را بهم زده است.

وی با اشاره به الگوبرداری جوانان جبهه مقاومت از امام حسین(ع) اضافه کرد: امام در روز عاشورا همه داشته‌های خود را به میدان آوردند و مقابل ستم و ظلم ایستادگی کردند تا بتوانند دین اسلام را زنده نگه دارند و امروزه نیز جوانان جبهه مقاومت با تمام توان به صحنه مبارزه با استکبار جهانی آمده و قدرت‌نمایی می‌کنند.

این استاد حوزه از دستاوردهای فعلی جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان یاد و عنوان کرد: حرکت رو به پیشرفت جبهه مقاومت و نزول استکبار جهانی با وجود فشارها و سختی‌های مختلف که به ملت مسلمان تحمیل می‌شود، به‌خوبی قابل مشاهده است.

وی از شهادت به‌عنوان یکی از بالاترین درجات ایمان نام برد و گفت: فردی که به شهادت می‌رسد جایگاه متفاوتی را نزد خداوند متعال به خود اختصاص می‌دهد به همین علت باید از ایمان والایی برخودار باشد که بتواند به این جایگاه برسد.

پناهیان شهید هادی نصرالله را نشانه حقانیت و صداقت حزب‌الله دانست و تصریح کرد: سید حسن نصرالله با شهادت فرزند خود به همگان اثبات کرد که همانند امام خمینی(ره) هیچ هراسی برای فدا کردن داشته‌های خود در مسیر اسلام ندارد و میان فرزند او و دیگر فرزندان جبهه مقاومت هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رمز اصلی پیروزی حزب‌الله لبنان ایمان به وعده‌های الهی است، گفت: مسؤولان وعده‌های رهبری مبنی بر تحقق نصرت الهی را باور کنند تا کشور بتواند در مسیر اصلی خود به سمت پیشرفت و پیروزی حرکت کند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با تکیه بر وعده‌های الهی حرکت انقلاب را آغاز کرد و توانست با همیاری مردم مقابل طاغوت طاغوتیان ایستادگی کند و به پیروزی برسد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaeyna.49nuy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما